+373 3000 1515
Serviciu suport COMENZI magazin online:
+373 3000 1515
L-D 09:00/20:00
magazin.online@linella.md
Serviciu suport administrație ”Moldretail Group” S.R.L.
+373 (22) 89-09-30
L-V 09:00/18:00
+373 (22) 89-09-27
L-V 09:00/18:00
relatiiclienti@linella.md

0

Coșul meu 0 MDL

0

Regiunea Dvs.: Alegeți regiunea

Cea mai apropiată livrare mîine de la 10:00 până la 14:00

Serviciu suport magazin online:

Regulamentul campaniei FRESH BREEZE OF GREEK ISLAND

Regulament oficial al campaniei promo

”Fresh Breeze of Greek Island”

Desfășurată în perioada: 14 august – 10 septembrie 2025

 

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL ȘI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1   Campania promoțională „Fresh Breeze of Greek Island” (în continuare Campania) este organizată de ÎCS ORBICO MA S.R.L., persoană juridică constituită si funcţionând in conformitate cu legile Republicii Moldova, cu sediul în Chișinău, strada Varnița 20, în continuare Organizator.

1.2   Campania este organizată de către ÎCS ORBICO MA SRL, iar rețeaua de magazine Linella și aplicația Linella sunt puse la dispoziția organizatorului exclusiv în scopul derulării mecanismului promoțional. „Moldretail Group” SRL, în calitate de administrator al rețelei Linella, nu este organizator al Campaniei și nu are nicio responsabilitate juridică privind acordarea premiilor sau validarea participărilor.

1.3   Participanții la campanie sunt obligați să respecte termenii și condițiile prezentului regulament oficial  https://linella.md/ro/stiri/regulamentul_campaniei_fresh_breeze_of_greek_island  

1.4   Redactarea și autentificarea Regulamentului Oficial, coordonarea mecanismului campaniei, a bazei de  date aferente derulării Campaniei și oferirea premiilor vor fi realizate și operate de către organizator.

1.5   Organizatorul poate modifica orice aspect al prezentului Regulament Oficial, urmând a publica  modificările în aceeași manieră ca prezentul Regulament, data publicării fiind data intrării în vigoare a modificărilor.

 

SECȚIUNEA 2. LOCUL ȘI DURATA CAMPANIEI

2.1  Campania este organizată și se desfășoară pe întreg teritoriul Republicii Moldova, în toate magazinele din rețeaua Linella care eliberează bon fiscal în conformitate cu prezentul regulament, (denumite în continuare ca „Magazine participante”).

2.2    Campania se va desfășura în perioada 14.08.2025, ora 00:00:00 – 10.09.2025 inclusiv, ora 23:59:59 (denumită în continuare „Perioada campaniei”). Participanții pot activa participarea în Campanie exclusiv pe Perioada Campaniei.

 

SECȚIUNEA 3. PRODUSELE PARTICIPANTE (MĂRCI PATICIPANTE)

3.1   Produsele participante la Campanie sunt detaliate în cadrul acestei secțiuni (denumite în continuare „Produse participante”).

   3.2 Orice alte produse comercializate sub marca Ariel sau Lenor care nu sunt menționate            mai jos nu pot fi   utilizate pentru înscrierea în prezenta Campanie.

   3.3 Fiecare Produs Participant la Promoție oferă același grad de câștig.

   3.4 Un Participant poate câștiga maximum 2 premii în cadrul Campaniei.

 

 

Cod de bare

Denumire produs

00216728768

ARIEL LIQUID ALPINE 20W

8700216728966

ARIEL LIQUID ALPINE 40W

8700216728485

ARIEL LIQUID COLOR 100W

8700216728652

ARIEL LIQUID COLOR 20W

8700216728713

ARIEL LIQUID COLOR 40W

8700216987073

ARIEL LIQUID FRESH BREEZ 80W

8700216728935

ARIEL LIQUID MS 100W

8700216803236

ARIEL PODS ALPINE 15W

8700216116923

ARIEL PODS COLOR 14BUC

8700216803038

ARIEL PODS COLOR 15W

8700216803410

ARIEL PODS COLOR 38W

8001090831972

ARIEL PODS COLOR 58BUC

8700216804288

ARIEL PODS COLOR 60W

8700216960137

ARIEL PODS FRESH BREEZE 60W

8001090832153

ARIEL PODS MOUNT SPRING 58BUC

8700216803755

ARIEL PODS MS 38W

8700216804363

ARIEL PODS MS 60W

8700216202640

ARIEL PODS TOL COLOR 14 BUC

8700216835237

ARIEL PUDRA ALPINE 20W

8700216835350

ARIEL PUDRA ALPINE 40W

8700216834872

ARIEL PUDRA COLOR 20W

8700216835015

ARIEL PUDRA MS 40W

8700216969369

LENOR BEADS FRESH BREEZE 195G

8006540827482

LENOR BEADS GOLD ORCHID 210G

8700216981200

LENOR BEADS GOLD ORCHID 270G

8006540827161

LENOR BEADS SPRING 210G

8700216981262

LENOR BEADS SPRING 270G

8006530015271

LENOR FRESH BREEZE 82W

8006540866450

LENOR FRESH MEADOW 1625ML

8700216750622

LENOR FRESH MEADOW 71W

8006540866023

LENOR LA DESIRABLE 1200ML

8006540865972

LENOR LA MAGNIFIQUE 1200ML

8006540866399

LENOR LAVENDER&CAMOMILE 1625ML

8700216750615

LENOR LAVENDER&CAMOMILE 32W

8700216750561

LENOR LAVENDER&CAMOMILE 71W

8006540866153

LENOR LAVENDER&CAMOMILE 900ML

 

 

8006540904534

LENOR OCEAN BREEZE 1200ML

8006540904510

LENOR ORCHID & VANILLA 1200ML

8700216750424

LENOR PARFUM LA DESIRABLE 59W

8700216750196

LENOR PARFUM LA MAGNIFIQUE 59W

8700216749978

LENOR PARFUM OCEAN BREEZE 59W

8700216750844

LENOR PARFUM ORCHID & VANILLA 59W

8006540866108

LENOR SENSITIVE COTTON FRESH 750ML

8006540866368

LENOR SPRING AWAKENING 1625ML

8700216750530

LENOR SPRING AWAKENING 32W

8700216750226

LENOR SPRING AWAKENING 71W

8006540866085

LENOR SPRING AWAKENING 900ML

 

 
SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1   Campania promoțională este destinată tuturor Consumatorilor care vor efectua achiziții a Produselor Participante în Promoție, cu domiciliul sau reședința, chiar temporară, în Republica Moldova, care  îndeplinesc cumulativ condițiile prevăzute la art. 5.1 (în continuare „Participanții”).

4.2    Participant: Persoana care s-a înscris în Campanie conform mecanismului descris în prezentul Regulament. Un Participant se identifică în mod unic în mecanismul Campaniei prin scanarea codului de bare al cardului Linella în contul creat în aplicația mobilă Linella, care atestă achiziționarea unui Produs Ariel și a unui Produs Lenor pe un singur bon fiscal, în perioada Campaniei, după ce a luat cunoștință de prezentul Regulament Promoțional.

4.3  La această Campanie nu au drept de participare următoarele persoane:

a)  prepușii (inclusiv, însă fără a se limita la angajați) Organizatorului;

b)   prepușii (inclusiv, însă fără a se limita la angajați) oricăror societăți implicate în realizarea oricăror activități legate de organizarea și desfășurarea Promoției, colaboratori ai Organizatorului, dacă e cazul, magazinelor participante.

c)    membrii familiilor prepușilor menționați la punctele a) – b) de mai sus (însemnând copii, părinți, soț/soție, frate/soră).

 
SECȚIUNEA 5. MECANISMUL PROMOȚIEI

5.1  Pentru a participa la Campanie, paricipanții trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

5.1.1   Să descarce aplicația digitală Linella disponibilă în Google Play (telefon cu sistem de operate Android) sau App Store (telefon cu sistem de operare iOS, Apple).

5.1.2   Să creeze un cont al membrului în aplicația  digitală Linella și să introducă datele personale obligatorii (Nume, Prenume, Număr de Telefon, Data, Luna și Anul Nașterii).

5.1.3   Să activeze participarea în campania „Fresh Breeze of Greek Island”, apăsând butonul Participă direct în aplicația Linella.

5.1.4   Să achiziționeze din cadrul unei Locații, într-o singură tranzacție confirmată de emiterea unui singur bon fiscal al aparatului de casă al Organizatorului un produs Lenor și unul Ariel, să scaneze la casa de marcat codul de bare din contul personal al aplicației digitale Linella. Pentru evitarea dubiilor, în scop de participare la Campanie nu pot fi folosite ca mijloc de plată cardurile valorice „Linella” și voucher-urile valorice „Linella” câștigate în cadrul campaniilor anterioare.

5.1.5   Să aibă acces la internet.

5.1.6   Toți utilizatorii aplicației digitale Linella care întrunesc condițiile de mai sus în perioada desfășurării campaniei, intră automat în extragerea pentru premii.

 

 Mijloace de comunicare conform procedurilor detaliate

·         Prin intermediul site-ului www.linella.md

·         Prin intermediul rețelelor de socializare Linella (Instagram, Facebook)

5.1.7   Să ia cunoștință cu Regulamentul Promoțional.

5.1.8   Fiecare achiziție care respectă condițiile campaniei garantează participantului o șansă de paricipare în joc și câștig. Un Participant poate câștiga nu mai mult de 2 premii în cadrul Campaniei.

5.1.9   Pe lângă Produsele Participante în Promoție, este permis să apară și alte produse pe bonul fiscal.

 

 

 

 

SECȚIUNEA 6. MECANICA DE ATRIBUIRE A PREMIILOR.

Pe perioada desfășurării Campaniei, în cadrul loteriei cu tragere la sorți, se vor acorda în total 72 (șaptezeci și două) PREMII.
Premiile acordate în cadrul Campaniei „Fresh Breeze of Greek Island” vor fi următoarele:

 

6.1  Premii cu extragere aleatorie:

·         4.1.1. 12 (douăsprezece) stații de călcat, cu valoarea nominală de 7.483 (șapte mii patru sute optzeci și trei) lei, în valoare totală de 89.796 (optzeci și nouă mii șapte sute nouăzeci și șase) lei.

·         4.1.2. 10 (zece) valize, cu valoarea nominală de 3.000,00 (trei mii) lei, în valoare totală de 30.000,00 (treizeci de mii) lei.

6.2  Puncte de loialitate cu extragere aleatorie:

·         4.2.1. 50 (cincizeci) vouchere „LINELLA”, cu valoarea nominală de 300,00 (trei sute) lei, pentru efectuarea cumpărăturilor în magazinele „Linella”, în valoare totală de 15.000,00 (cincisprezece mii) lei.

 

6.3  Extragerea voucherelor „LINELLA”, menționate în pct.4.2.1 al prezentului Regulament se va efectua printr-un sistem electronic de extragere securizat (fără participarea factorului uman), ce presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire şi extragere aleatorie, care va selecta câștigătorii dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide efectuate în Campanie până la momentul extragerii. Voucherele de cumpărături vor fi primite direct în aplicație în contul personal al Membrului. Valoarea fiecărui voucher va fi convertită în puncte de loialitate după următorul algoritm: 1 leu = 1 punct.

-                      Câștigătorii de vouchere în valoare de 300 lei vor primi în contul personal al aplicației Linella o notificare cu următorul text:

Felicitări! Ai câștigat 300 de puncte în campania „Fresh Breeze of Greek Island”. Punctele sunt valabile timp de 3 luni și pot fi utilizate în magazinele Linella. Bucură-te de cumpărături avantajoase!

Notă:  Săptămânal, pe pagina www.linella.md lista cu numele câștigătorilor de premii este actualizată.

 

6.4  În campanie sunt înscriși toți utilizatorii aplicației digitale Linella care au întrunit condițiile campaniei.

6.5  Niciunul dintre Premiile Campaniei nu pot fi înlocuite cu contravaloarea în bani a acestora ori cu un alt bun sau serviciu. Valorea voucherului va fi convertită în puncte de loialitate, care vor putea fi utilizate în magazinele Linella.

 
SECȚIUNEA 7. PROCEDURA PENTRU VALIDAREA ȘI PRIMIREA PREMIILOR

7.1 În cazul în care datele din contul aplicației Linella (inclusiv numele, prenumele, numărul de telefon, data nașterii, poșta electronică) corespund în totalitate cu informațiile înregistrate în Campanie, Câștigătorul își poate primi premiul în formă de vouchere direct în contul din aplicația Linella cu care s-a înscris în Campanie.

7.3  Premiul nu poate fi transmis altui utilizator al aplicației digitale Linella

7.3 Motive de invalidare a unui câștig:

-                      Participantul nu mai are control, din orice motiv, asupra numărului de telefon mobil, cu care s-a înregistrat în aplicația Linella;

-                      Participantul nu a introdus datele personale corecte în momentul înregistrării în aplicația digital Linella;

-                      Participantul este identificat ca fiind minor;

-                      Participantul refuză premiul;

-                      Participantul este suspectat de fraudarea Campaniei în orice mod sau de tentativă de fraudă în cadrul Campaniei, în orice mod.

7.4  Acordarea premiilor:

-                      Premiile sub formă de puncte se oferă în aplicație și sunt însoține cu o notificare despre valoarea voucherului și perioada de valabilitate.

-                      Premiile “stațiile de călcat” și “valize” vor fi înmânate câștigătorului în locul (exclusiv teritoriul Republicii Moldova), data și ora stabilită de comun acord cu Reprezentanţii Organizatorilor, dar nu mai târziu de 90zile după încheierea campaniei.

-                      Din dorința de a nu prejudicia nici un participant care dorește să se înscrie la Campania promoțională, Organizatorul işi rezervă dreptul de a efectua verificări în ceea ce privește corecta participare la Campania promoțională.

 

SECȚIUNEA 8. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

8.1  Prin implementarea prezentei Campanii, în scopurile specifice indicate mai jos, Participantul oferă, iar Organizatorul prelucrează date cu caracter personal indicate în tabelul de mai jos:

Persoana vizată

Date cu caracter personal

Scop

Participant

Datele din contul aplicației Linella (inclusiv nume, prenume, număr de telefon, data nașterii, poșta electronică)

Înscriere

Câștigător

Nume, Prenume, număr de contact, data nașterii, poșta electronică, buletin de identitate

Validare finală, acordarea premiilor

8.2  Prin simpla participare la această Campanie, Participanții înțeleg și acceptă că, în acest scop, datele lor cu caracter personal, vor fi prelucrate de Organizator, în vederea organizării Campaniei, deliberării, validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor, precum și pentru îndeplinirea obligațiilor financiar- contabile și fiscale.

8.3                  Participanții înțeleg și acceptă că prelucrarea datelor sale personale în condițiile și în scopul declarat prin acest Regulament Oficial este indispensabilă derulării Campaniei.

8.4                  Baza de date realizată ca urmare a derulării prezentei Campaniei reprezintă proprietatea Organizatorului.

8.5                  Participanții la Campanie, în calitate de persoane vizate, își pot exercita următoarele drepturi, conform legii aplicabile în domeniul protecției datelor, anume: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, dreptul de a se adresa justiției sau Autorității de supraveghere competente, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a-și retrage consimțământul atunci când există o prelucrare care se bazează pe acest Regulament.

8.6                  Datele personale ale Participanților sunt prelucrate de către Organizator, în temeiul relației contractuale ce este stabilită prin acceptarea Regulamentului Campaniei, în scopul desfășurării Campaniei, validării, atribuirii premiilor, anunțării publice a câștigătorilor. De asemenea, datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei sunt prelucrate și în scopul respectării prevederilor legislației financiar-contabile și fiscale, precum și de arhivare.

8.7                  Fiecare Participant confirmă că a înțeles că prezenta Campanie se desfășoară prin intermediul unor platforme și/sau aplicații digitale offline și online (precum, fără a se limita la, formulare și conturi deținute de website-uri, rețele de socializare, mesagerie instant). Aceste platforme și/sau aplicații digitale publică și folosesc propriile politici cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Participanții având obligația de a se informa cu privire la acestea, Organizatorul neavând nici o responsabilitate în acest sens față de Participanți înscriși în Campanie.

8.8                  Organizatorul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor cu caracter personal și să aplice măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date împotriva pierderii, distrugerii accidentale sau ilegale, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum și împotriva oricărei forme de prelucrare ilegală. Participanții la această promoție declară că sunt de acord cu prevederile acestui Regulament, pe care le-au citit și le-au înțeles integral.

8.9                  Organizatorul va lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pentru perioada necesară pentru scopurile stabilite în prezentul Regulament. Pentru îndeplinirea de către Organizator a obligațiunilor legale, juridice și fiscale, datele de înregistrare ale participanților vor fi colectate și reținute, după cum urmează:

a)   Datele câștigătorilor premiilor, indiferent de valoarea premiilor, vor fi prelucrate și/sau păstrate de Organizator pe durata și încetarea Campaniei, pe o durată de minim 1 an.

b)    Datele Participanților necâștigători vor fi prelucrate și/sau păstrate de către Organizator pe durata Campaniei și pe o durată de 90 zile calendaristice de la sfârșitul perioadei Campaniei. La expirarea termenului de 90 zile anterior menționat, Organizatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare. Dacă termenul de 90 zile calendaristice se împlinește într-o zi nelucrătoare, acesta se va împlini în prima zi lucrătoare ulterioară acestuia.

 
SECȚIUNEA 9. ÎNCETAREA CAMPANIEI ÎNAINTE DE TERMEN

9.1   Prezenta Campanie poate înceta înainte de termen numai în cazuri temeinic justificate, precum survenirea unui impediment în afara controlului Părților definit conform Secțiunii 10, sau al imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua prezenta Campanie.

9.2   Încetarea Campaniei înainte de termen va fi făcută publică, prin aceleași modalități în care a fost făcut public și prezentul Regulament.

 
SECȚIUNEA 10. SESIZĂRI ȘI LITIGII

10.1 Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți se vor ezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente.

10.2 Eventualele reclamații legate de derularea Promoției se pot trimite pe adresa Organizatorului. Reclamațile cu referire la rezultatele Promoţiei, acordarea premiului, pot fi expediate în termen de maxim 7 (șapte) zile calendaristice de la data expirării termenului, prevăzut pentru ridicarea premiului câştigat. După expirarea acestui termen, Organizatorul nu va mai lua în considerare nici o reclamație.

10.3 Orice alte reclamații legate de derularea Promoției, se vor înainta de către partea cointeresată în promovarea reclamației în termen de 7 (șapte) zile calendaristice de la momentul apariției situației de conflict ori litigiu. Termenul pentru răspuns la reclamație constituie 7 (șapte) zile calendaristice. Reclamațiile se vor expedia în formă scrisă la adresa juridică a destinatarului, ori cea de corespondență poștală, indicată în Regulament. Avizul de recepție a corespondenței, trimise la adresa juridică, în orice caz, prezumă primirea corespondenței de către destinătar

10.4 Deciziile Organizatorului, cu privire la aspectele organizaţionale a Promoție, sunt finale și aplicabile tuturor Participanților

10.5 Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudare a procedurii de derulare a Promoției, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea Promoției.

 

 
SECȚIUNEA 11. IMPEDIMENT ÎN AFARA CONTROLULUI

11.1 În sensul acestui Regulament Oficial, impediment în afara controlului înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin prezentul Regulament.

11.2 Dacă un impediment în afara controlului împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspundere privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. Dacă va invoca un impediment în afara, Organizatorul este obligat să comunice acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția acestuia, prin mijloace de comunicare disponibile.

11.3             În înțelesul prezentului Regulament Oficial constituie impediment în afara controlului Părților inclusiv următoarele evenimente, dar fără a se limita la acestea:

a)  Pierderea bazelor de date care conțin înscrierile în Campanie

b)  Avarierea sistemului informatic de stocare a datelor și alocare a premiilor

c)  Tentative de fraudă a Mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace

d)   Orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a prezentului Regulament Oficial și  care poate interzice sau modifica termenii acestuia.

 
SECȚIUNEA 12. TAXE ŞI IMPOZITE
12.1. Orice obligaţie de natură fiscală în legătură cu premiul câştigat este în sarcina exclusivă a câştigătorului, cu excepţia impozitului/contribuţiilor ce trebuie reţinute la sursă conform prevederilor legale în vigoare, dacă acestea vor fi datorate.

 

Toate noutățile
Produsul a fost adăugat cu succes