+373 3000 1515
Serviciu suport COMENZI magazin online:
+373 3000 1515
L-D 09:00/20:00
magazin.online@linella.md
Serviciu suport administrație ”Moldretail Group” S.R.L.
+373 (22) 89-09-30
L-V 09:00/18:00
+373 (22) 89-09-27
L-V 09:00/18:00
relatiiclienti@linella.md

0

Coșul meu 0 MDL

0

Regiunea Dvs.: Alegeți regiunea

Cea mai apropiată livrare astazi de la 14:00 până la 17:00

Serviciu suport magazin online:

Termeni și condiții

Termeni și condiții
 

  1. GENERALITĂȚI

    www.linella.md este site-ul oficial al rețelei de magazine Linella, reprezentată prin denumirea juridică MOLDRETAIL GROUP SRL, înregistrată în conformitate cu legislația Republicii Moldova (IDNO 1010600022460) la adresa: MD-2002, Moldova, mun. Chisinau, sos Muncesti, bl. 121, denumita in cele ce urmeaza “Linella”.

    Acest site a fost realizat in scopul de a asigura, in mod gratuit, tuturor celor interesati de brand-ul si produsele Linella, informatii cu privire la acestea, precum si de a oferi posibilitatea plasarii de comenzi online. Site-ul este operat si administrat de catre MOLDRETAIL GROUP SRL.

    Pentru campaniile promovate de Linella, persoanele interesate sunt rugate sa consulte regulamentele aferente acestora, din sectiunea Campanii si promoții

    Accesul la prezentul site precum si folosirea acestuia sunt permise numai in concordanta cu termenii si conditiile de mai jos, precum si cu prevederile legale aplicabile in acest domeniu.

    In cazul in care nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare a site-ului, care implica si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Linella, va rugam sa nu utilizati acest site.

    Acceptarea termenilor si conditiilor este realizata, in momentul crearii Contului de Client, odata cu selectarea optiunii "Am luat cunostinta si accept Termenii si Conditiile". Selectarea acesteia si a butonului Validare, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea termenilor si conditiilor Linella pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.

  2. DEFINIȚII

    CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de produse avand un stoc limitat pentru o perioada limitata de timp, stabilita de catre Linella.

    CARD DE LOIALITATE «ZI DE ZI» - reprezinta suportul magnetic sau electronic emis de catre Linella , care confera detinatorului sau dreptul de a accesa Programul de loialitate Linella.

    CLIENT – orice persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani sau persoana juridica care acceseaza Site-ul Linella, prin crearea si utilizarea unui Cont si care si-a dat acordul cu privire la prezentele Termeni si Conditii Generale.

    COMANDĂ – reprezinta intentia cumparatorului de a achizitiona Produse de pe Site transmisa Vanzatorului, prin intermediul Site-ului.

    CONTRACT – inseamna prezentul document Termeni si conditii si stabileste conditiile generale de vanzare online a produselor de catre Linella, precum si drepturile si obligatiile Vanzatorului si ale Clientului/Cumparatorului si produce efectele unui contract incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator, incepand cu momentul transmiterii de catre Linella a confirmarii acceptarii Comenzii

    COȘ DE CUMPĂRĂTURI – forma online a cosului compus din totalitatea Produselor selectate de catre Client/Cumparator din Site in vederea achizitionarii.

    CUMPĂRĂTOR – Clientul care efectueaza o Comanda.

    ISTORIC DE CUMPĂRĂTURI – reprezinta totalitatea datelor stocate in legatura cu achizitiile anterioare conform bonurilor fiscale (de ex. valoare cumparaturi, produse, identificare magazine/online, data, ora etc.)

    NEWSLETTER – mijloc de informare periodica utilizat de Vanzator, exclusiv electronic, pentru a oferi detalii referitoare la Produse si/sau la promotiile desfasurate intr-o anumita perioada.

    PAGINA PRODUS – pagina dedicata Produsului comercializat pe Site, care afiseaza informatii detaliate despre acesta. Informatiile sunt insotite de imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, pretul in Lei, continutul nutritional si ingredientele etc.

    PROFILARE – prelucrarea automata a datelor personale privind in general analiza istoricului de cumparaturi in vederea acordarii de oferte personalizate, cu sau fara asocierea Contului cu un CARD “ZI DE ZI”, in baza consimtamantului persoanei vizate, in conditiile descrise in POLITICA PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.

    PRODUS – orice articol afisat pe site care in momentul plasarii comenzii este disponibil si urmeaza a fi livrat catre Cumparator in baza comenzii acestuia. In spatiul Site-ului, Produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de Pagina produs, care afiseaza caracteristicile individuale ale Produsului selectionat. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afisate individual pentru fiecare Produs in parte, in conformitate cu politica de Produs in vigoare.

    PROGRAM DE LOIALITATE – mecanismul de fidelizare initiat de Linella, pe baza de card de loialitate ZI DE ZI descris in prezentul document.

    SITE domeniu www.linella.md, subdomeniile si aplicatiile mobile ale acestuia.

    TAXA DE LIVRARE – suma pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii la domiciliu a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa de livrare este inclusa in pretul final al Comenzii.

    TRANZACȚIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea unui Produs de catre Linella prin utilizarea serviciilor procesatorului de plati agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

    LinellaConn – MOLDRETAIL GROUP SRL, înregistrată în conformitate cu legislația Republicii Moldova (IDNO 1010600022460) la adresa: MD-2002, Moldova, mun. Chisinau, sos Muncesti, bl. 121.

  3. CONȚINUT

    Site-ul este specializat in vanzarea online, in principal a produselor alimentare si nealimentare.

    Utilizatorilor acestui Site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat site-ul cat si serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defaimator, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obscen, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant).

    Prezentul document stabileste conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul Site-ului www.linella.md, cu subdomeniile si aplicatiile mobile ale acestuia.

    Linella isi rezerva dreptul de a modifica continutul, structura si modul de accesare a Site-ului in functie de schimbarile ce au loc cu privire la produsele si ofertele postate pe site si de propriile proceduri interne. Continuarea folosirii Site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse se considera acceptul clientului. In cazul modificarii prezentilor Termeni si Conditii, Linella va informa Clientul/Cumparatorul cu privire la acest lucru, continuarea utilizarii Contului fiind posibila numai in conditiile acceptarii de catre acesta a noilor Termeni si Conditii.

  4. ÎNREGISTRAREA CLIENTULUI PE SITE-UL WWW.LINELLA.MD

    Orice client, persoana fizica cu varsta minima de 18 ani implinita sau o persoana juridica se poate inregistra prin crearea unui cont, completand campurile existente pe site-ul www.linella.md.

    De asemenea, crearea unei Comenzi pe Site nu necesita, in prealabil, crearea unui Cont.

    In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele si definind o Parola.

    Nu este posibila inregistrarea unui cont doar cu un numar de telefon, este necesar completara tutror campurilor obligatorii, primind o confirmare de inregistrare pe adresa de e-mail indicata.

    In cazul in care consumatorul a uitat parola, acceseaza rubric “Am uitat parola”. In urma acestui pas, Clientul primeste un cod de verificare adresa de email cu care a fost creat contul, confirmand astfel identitatea. Urmatorul pas necesar pentru finalizarea procesului este schimbarea parolei Contului.

    Crearea unei Comenzi poate fi facuta fara o inregistrare prealabila pe site. Pentru a putea prelua comanda, Clientul va trebui sa completeze toate campurile obnligatorii, furnizand date corecte, nr de telefon si o adresa de e-mail valida.

    In momentul inregistrarii unei Comenzi pe Site, Cumparatorul isi da in mod implicit acordul cu privire la modalitatea in care Linella ii va transmite detaliile legate de comanda (notificari) prin e-mail, sms sau apel telefonic. Contractul se considera incheiat in momentul in care Cumparatorul va primi notificarea de expediere a Comenzii transmisa de Linella prin intermediul postei electronice.

    Pot comanda online doar persoanele care selecteaza pentru livrarea comenzii o adresa din Republica Moldova, mun. Chisinau si care se inregistreaza pe site-ul www.linella.md conform celor de mai jos. Inregistrarea pe site, precum si plasarea unei comenzi implica acordul implicit al Cumparatorului cu privire la Termeni si Conditii si la modalitatea prin care i se vor comunica de catre Linella detalii legate de Comenzi.

    In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit minim varsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, data nasterii, numarul de telefon si definind o Parola.

    Clientul este singurul responsabil pentru consecintele care decurg din utilizarea Site-ului, precum si pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniu. Linella isi rezerva dreptul de a restrictiona/suspenda posibilitatea Clientului/Cumparatorului de a plasa comenzi pe Site, in cazul in care considera ca actiunile acestuia in Site i-ar putea cauza vreun prejudiciu. Intr-o astfel de situatie, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Linella.

    Prin acceptarea prezentelor „Termeni si conditii”, Clientul/ Cumparatorul isi asuma respectarea prevederilor LEGE Nr. 1100 din 30-06-2000 cu privire la fabricarea şi circulaţia alcoolului etilic şi a producţiei alcoolice și LEGE Nr. 278 din 14-12-2007 privind controlul tutunului referitoare la interdictia de a comercializa bauturi alcoolice catre minori. Linella nu poate fi tinut raspunzator in nicio situatie in care Clientul utilizeaza pentru a se inregistra/autentifica pe Site informatii false/incorecte referitoare la varsta.

    Linella poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Linella isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime.

    Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) sunt cu titlu de prezentare, nu reprezinta o obligatie contractuala a Vanzatorului, ci exclusiv o modalitate de prezentare, avand scop informativ iar produsele livrate pot diferi de Produsele si descrierile prezentate pe Site.

    Se precizeaza ca este posibil ca ofertele/promotiile si recomandarile postate pe Site sa nu fie valabile in magazinele Linella. De asemenea, Produsele, ofertele sau promotiile prezentate in cataloagele sau revistele Linella nu sunt intotdeauna valabile pe site-ul online.

  5. COMANDA ONLINE

    Preturile afisate pe Site sunt informative si pot fi modificate in mod unilateral de Linella. Nici o modificare a preturilor de catre Linella nu va afecta o comanda confirmata. Preturile nu includ costurile de livrare.

    Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete, inclusiv adresa de livrare si confirma ca a implinit minim 18 ani.

    Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar ce poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia.

    Comanda odata plasata nu poate fi modificata sau anulta cu 4 ore inainte de livrarea acesteia:

    Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de catre Client a preturilor si a descrierii Produselor oferite spre vanzare. Clientii sunt incurajati sa citeasca Pagina fiecarui Produs pentru a-i cunoaste caracteristicile, iar pentru informatii complete sa verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii si inainte de orice consum sau utilizare, iar, daca este necesar, sa faca uz de dreptul lor de retractare.

    Linella poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, notificand Cumparatorului in acest sens, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

    Cumparatorul are de asemenea dreptul de a anula comanda, prin intermediul aplicatiei Linella sau al Site-ului.

    In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si, se va elibera in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului, in termen de maximum 15 zile de la data transmiterii notificarii. Comanda care nu a fost receptionata in termen de 24 de ore (mun. Chisinau) de la Data si intervalul orar selectat in momentul plasarii Comenzii, va fi anulata de Vanzator. In acest caz, suma platita online va fi returnata in contul Clientului in termen de maximum 15 zile de la data anularii comenzii de catre Vanzator.

    Linella realizeaza toate demersurile necesare pentru eliberarea in contul Cumparatorilor a contravalorii Produselor/ Comenzilor care nu pot fi livrate sau sunt anulate de catre oricare dintre parti, din varii motive, urmand ca sumele aferente sa fie eliberate Cumparatorilor dupa procesarea tranzactiilor de catre procesatorul de plati si institutiile bancare participante in tranzactie.

    In perioada sarbatorilor de iarna, de Pasti, precum si pe toata durata altor campanii ale Linella, livrarea comenzilor poate dura intre 1-5 zile lucratoare, dar nu mai mult de 5 zile de la data de livrare selectata.

    Pentru a plasa o comanda online in Site, Clientul/Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

    1. Sa se autentifice iar in cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Site, acesta trebuie sa isi creeze un Cont.
       
    2. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Produsului.
       
    3. Sa selecteze modalitatea de plata: online cu cardul, numerar si sa specifice daca doreste factura fiscal pentru comanda sa.
       
    4. In pagina Confirmare comanda, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, tip de livrare, interval de livrare, data de livrare si modalitatea de plata. Dupa trimiterea comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plati, Clientul primeste un e-mail de confirmare a lansarii comenzii, pe adresa de mail asociata contului sau.
       
    5. Precizam ca mesajul de confirmare a lansarii comenzii nu inseamna acceptarea comenzii de catre Linella, ci doar confirma faptul ca Linella a receptionat comanda lansata de Client. Confirmarea acceptarii comenzii va avea loc ulterior prin transmiterea de catre Linella a e-mailului de procesare a comenzii, dupa procesarea acesteia clientul va primi pe e-mail valoarea finala a cosului si timpul de expeditie a acesteia. Contractul se va referi numai la acele produse enumerate în Confirmarea de expediere.
       
    6. Expedierea comenzii depinde de disponibilitatea produselor în stocurile Linella. În eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, Linella va avea dreptul de a informa Clientul cu privire la inlocuirea produselor cu produse de calitate si valoare egale aflate in stoc. Dacă nu se doreste inlocuirea produselor și in situatia in care Clientul a facut deja plata aferentă produselor comandate, se va elibera integral orice suma de bani platita in baza Comenzii.
       
    • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
    • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Linella in cazul platii online;
    • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
    • lipsa produselor in stoc din cauze cum ar fi, dar fara a se limita la: deteriorare ambalaj, deficiente de calitate, deficiente etichetare etc.
       
  6. MODALITĂȚI DE PLATĂ ȘI PREȚURI

    Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Pretul de vanzare al Produselor este cel in vigoare la momentul plasarii Comenzii, este exprimat in LEI (MDL) si include TVA. Linella isi desfasoara operatiunile in LEI și nu va aplica niciun comision suplimentar si nicio suprataxa pentru tranzactiile aferente comenzilor. Cu toate acestea, avand in vedere ca tranzactiile prezinta caracter international, datorita faptului ca procesatorul de plati si banca acceptanta se afla intr-un alt stat, este posibil sa apara anumite costuri pentru Cumparator, ca urmare a schimburilor valutare sau comisioanelor bancare pentru tranzactii internationale, conform Termenilor si Conditiilor agreate intre banca emitenta si consumator. Din acest motiv, in cazul platii cu cardul, daca sumele debitate de pe cardul unui Cumparator in legatura cu o tranzactie sau rambursate pe card difera de pretul afisat la finalizarea comenzii sau de suma confirmata care urma sa fie rambursata, rugam Cumparatorul sa contacteze banca emitenta a cardului, pentru a primi mai multe informatii referitoare la comisioanele bancare si costurile de schimb valutar.

    La solicitarea Cumparatorului, Linella va putea emite si transmite Cumparatorului factura fiscala aferenta Comenzii, in conditiile transmiterii de catre Client a datelor necesare conform legii pentru intocmirea acesteia urmand ca Linella sa emita factura fiscala in conformitate cu datele transmise de catre Client. Factura fiscala in format fizic va fi livrata catre Cumparator odata cu comanda. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI.

    Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comanda in parte si va insoti produsele livrate.

    Cumparatorul are la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile efectuate pe Site:

    In cazul platilor online, Linella nu este / nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

    Exemple de situatii in care valoarea Comenzii poate sa scada:

    • plata online cu Cardul Bancar;
    • plata numerar la livrare;
    • plata cu card la livrare;
    • lipsa produselor in stoc (deteriorare ambalaj, deficiente de calitate, deficiente etichetare etc.);
    • valori mai mici rezultate dupa cantarirea produselor in raport cu pretul pe kg.
       
  7. LIVRAREA BUNURILOR

    Produsele comandate de Client vor fi livrate in sistem de curierat la adresa indicata de Cumparator.

    Toate informatiile referitoare la valoarea comenzii, taxa de livrare, precum si informatii privind eventualele reduceri sunt disponibile pe site, in sectiunea „Cosul meu” la plasarea comenzii.

    Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii.

    Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon) Linella nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.

    La solicitarea curierului, Clientul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de comanda.

    In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta implinita de minim 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier a numarului comenzii.

    O comanda nu va putea fi livrata daca un Client nu indeplineste conditiile mai sus mentionate.

    Cumparatorul va selecta intervalul de livrare dorit din variantele afisate pe site la momentul plasarii comenzii

    Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe Site si faciliteaza accesul Curierului in locatia mentionata in comanda. In cazul in care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.

    Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Linella, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.

    In eventualitatea depasirii Intervalului de timp prevazut pentru Ridicare/Livrare, Linella sau curierul va informa Clientul prin SMS sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o noua perioada.

    La expirarea perioadei de prelungire, nefinalizata prin Ridicarea/Receptionarea Produselor, Linella isi rezerva dreptul de a anula Comanda, situatie in care sumele platite online cu Card Bancar vor fi rambursate Clientului in termen de maxim 15 zile de la data anularii comenzii de catre Linella, iar in cazul anularii comenzii de catre Client in urma nerespectarii obligatiei de livrare de catre Linella conform celor de mai sus, termenul de rambursare va fi de maxim 15 zile.

  8. TAXE DE LIVRARE

    Taxa de livrare va fi afisata atat in momentul plasarii comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia.

    Linella poate sa ofere livrarea gratuita a Comenzilor care depasesc o anumita valoare sau care contin anumite produse, indiferent de valoarea totala a Comenzii, conform informatiilor afisate pe site-ul www.linella.md.

    Taxa de livrare va fi perceputa conform intervalelor de mai jos:

    1. 1MDL - 999MDL- livrarea produselor va consitui 40 lei;
    2. >1000 MDL – livrare produselor este gratuita.
       
  9. GARANȚII SI RETURUL PRODUSELOR

    9.1 Garanții

    Linella, in functie de produsul achizitionat, acorda garantie conform prevederilor LEGII Nr. 105 din 13-03-2003 privind protecţia consumatorilor*.

    La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.

    In conformitate LEGEA Nr. 105 din 13-03-2003 privind protecţia consumatorilor fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Înlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.

    Clientul poate returna produsele achizitionate de pe Site, în conformitatea cu LEGEA Nr. 105 din 13-03-2003 privind protecţia consumatorilor* sau in urmatoarele situatii:

    In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, Linella va rambursar contravalorea Produselor respective.

    Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:

    9.2. Returnarea Comenzilor

    Pentru a returna o comandă, clienții au următoarele posibilități:

    • Prin completarea formularului online accesand www.linella.md;

    • Telefonic, la numărul +373 03 000 1515 urmată de confirmarea solicitării de retragere prin email;

    • Prin email la adresa relatiiclient@linella.md;

    • Returul poate fi efectuat prin curier în momentul livrării, la fața locului prin completarea de catre client a actului de retur. Ulterior timp de 14 zile, clientul are dreptul să se apropie în oricare magazin Linella. Prezintă bonul de plată obligatoriu, produsul spre retur, completetand Actul de retur.

      Returul poate fi efectuat în momentul în care:

    • Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare;
    • Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
    • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
    • Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;
    • Produse cu defecte calitative.
       
  10. FRAUDA

    Linella nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

    Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

    Linella isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Linella. Clientul va informa Linella asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Linella.

    Linella nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail, sau pentru dezabonare de la primirea de newsletter-e/alte comunicari comerciale/promotionale.

    Comunicarile realizate de catre Linella prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

  11. FORTA MAJORA

    Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

    Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  12. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

    Linella nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau continutul acestuia, altfel decat in limita prevederilor inscrise in cadrul Termenilor si Conditiilor.

    Linella nu garanteaza Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Site-ului, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate in cadrul Termenilor si Conditiilor si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Linelle.

    Site-ul www.linella.md, detinut de catre MOLDRETAIL GROUP SRL poate contine legaturi conexe (numite hyperlink-uri sau link-uri), care permit conectarea automata la diferite site-uri de Internet. Aceste site-uri conexe sunt proprietatea unor terti si sunt administrate de acestia. Linella nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

    In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, operatorii, administratorii si/sau proprietarii website-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare/ etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Magazinelor Web.

    Informatiile prezentate in paginile Produselor sau in sectiunile "Promotii" nu creeaza obligatii in sarcina Linella in sensul ca Linella nu isi asuma raspunderea pentru eventualele greseli de text. Oferta produselor prezentate in aceste sectiuni este valabila in limita stocului disponibil.

  13. RASPUNDERE

    1. MOLDRETAIL GROUP SRL nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Linella a oricareia dintre obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
    2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
    3. Prin crearea si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
     
  14. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

    Prezentul regulament este supus legislatiei Republicii Moldova. Eventualele litigii aparute intre MOLDRETAIL GROUP SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente.

    Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

  15. PUBLICITATE

    Newsletterele Linella sunt transmise via e-mail prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Linella.

    In momentul in care Clientul isi creaza un Cont pe Site are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de mesaje promotionale. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau prin debifarea optiunii existente in contul de client. Consultati Politica de Confidentialitate Linella in acest sens.

    Renuntarea la primirea Newsletter-elor nu implica renuntarea la acceptul acordat pentru „Termeni si conditii”

    De asemenea, Linella va transmite catre Client mesaje de confirmare prin e-mail sau sms, in urmatoarele situatii:

    1. crearea Contului (e-mail);
    2. schimbarea parolei Contului (e-mail);
    3. mesaj de confirmare Comanda, dupa lansarea comenzii (sms);
    4. informare despre stadiul pregatirii comenzii (e-mail)
    5. anularea comenzii de catre client (e-mail);
    6. ridicarea/primirea comenzii (e-mail);
    7. confirmare a dezabonarii Clientului in urma solicitarii exprese a acestuia (e-mail);
    8. distribuirea a unei liste de cumparaturi (e-mail);
    9. distribuirea a unei retete (e-mail);
    10. distribuirea a unui produs din site(e-mail);
    11. modificarea unei comenzi deja plasate (e-mail);
    12. schimbarea parolei la inregistrarea cardului (e-mail);
    13. confirmarea conectarii cardului ZI DE ZI (e-mail).
       
  16. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

    Continutul Site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a MOLDRETAIL GROUP SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de textele internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc.

    Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Linella sau al partenerilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a autorului sau.

    Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a acestui Site necesita acordul scris, prealabil si expres al MOLDRETAIL GROUP SRL. Utilizarea oricaror informatii de pe Site in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in REPUBLICA MOLDOVA, cat si in strainatate.

  17. PROGRAMUL DE BENEFICII

    Programul de loialitate are ca scop rasplatirea fidelitatii clientilor Linella, prin oferirea de beneficii si oferte personalizate acestora, disponibile doar in virtutea detinerii cardului de loialitate (CARDUL ZI DE ZI). Participantii la acest program vor respecta conditiile de inscriere si participare conform prezentului document Termeni și Condiții. Se pot inscrie in program clientii care au varsta de peste 18 ani impliniti la data inscrierii, cu domiciliul sau resedinta in Republica Moldova si care accepta acest document Termeni si Conditii. Prin acceptarea si inscrierea in program, participantii declara pe proprie raspundere ca au varsta de peste 18 ani. Angajatii MOLDRETAIL GROUP SRL se pot inscrie in program prin inrolarea, conform prevederilor de mai jos, a cardului de loialitate detinut in temeiul Regulamentului intern.

    Programul este aplicabil atat pe site-ul www.linella.md cat si in magazinele Linella de pe tot teritoriul Republicii Moldova si poate fi modificat unilateral de catre Linella oricand.

    Regulamentul Programului de loialitate poate fi accesat pe adresa https://www.linella.md/ro/card_de_beneficii_zi_de_zi

  18. SERVICIUL SUPORT

    SRL “MOLDRETAIL GROUP” oferă clienților săi Serviciul suport la numărul de telefon +373 03 000 1515 precum și la adresa de e-mail relatiiclienti@linella.md, zilele de lucru ale Serviciului suport:

    Luni – Vineri - orele de lucru de la 09:00 până la ora 17:30

    Sâmbătă - orele de lucru de la 09:00 până la ora 12:00

    Duminica - zi liberă.

  19. DISPOZITII FINALE

    Linella prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal conform POLITICII PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.

    In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Linella, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +373 022 89 09 30 , sau prin e-mail la adresa: relatiiclienti@linella.md, ori prin transmiterea unei solicitari scrise la adresa sediului, Chisinau Sos. Muncesti 121

    Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la, functionalitatea sau imbunatatirea Site-ului vor ramane proprietatea Linella.

Produsul a fost adăugat cu succes