0
Pentru Linella a devenit deja o tradiție ca în fiecare an, pentru a celebra aniversarea companiei, să lanseze o campanie de imagine în care să premieze fidelitatea clienților săi. În acest an Linella marchează cei 22 de ani de activitate cu o campanie de imagine intitulată - „Drumul spre casă trece pe la Linella”. Elementul de bază al acestei campanii este spotul video care continuă să primească aprecieri din partea publicului.
Muzica și talentul a trei artiști de calibru s-a împletit într-un mod armonios, formând ceva cu totul unic. Zdob și Zdub, Cleopatra Stratan și Gabriel Nebunu au reușit să pună în lumină diversitatea și bogăția culturală a Moldovei, contribuind la realizarea unei piese memorabile ce rezonează cu valorile Linella.
„Linella continuă să fie un reper în viața multor oameni și indiferent de destinație, fiecare călătorie către casă are o oprire specială – Linella. Mesajul campaniei este unul cu care mulți dintre noi se pot identifica și sugerează ideea că, înainte de a ajunge în sânul familiei, mulți dintre noi fac o oprire la Linella, locul unde ne umplem sacoșele cu delicatese pentru cei dragi. Prin intermediul spotului ne-am propus să transmitem ideea că Linella este mult mai mult decât un loc unde faci cumpărături - este locul unde te simți ca acasă, unde tradițiile și modernitatea se întâlnesc, oferind clientului o experiență unică, iar fiecare produs adăugat în coș te apropie de sentimentul de acasă”, a menționat Mihaela Dragan, director marketing Linella.
Odată cu lansarea campaniei, Linella a anunțat că premiază fidelitatea cumpărătorilor. Peste 5600 de premii vor merge către cumpărătorii fideli - torbe eco, umbrele marca Linella, vouchere de cumpărături, televizoare și 3 mașini Toyota Yaris Cross.
Toate noutățile