0
Linella este o rețea sută la sută națională cu cea mai mare extindere geografică la nivel național. Înregistrează peste 150 de magazine, are o echipă de peste 4500 de angajați și de 21 de ani promovează comerțul modern în Republica Moldova.
Misiunea companiei este de a se afirma ca vecinul de încredere al consumatorilor prin oferirea de produse de necesitate zilnică, prin crearea unei experiențe plăcute de cumpărare și prin oferirea celui mai bun raport calitate-preț.
Pe parcursul activității sale Linella a pus accent pe investiții atât în plan economic, cât și social. S-a angajat în susținerea producătorilor autohtoni, a făcut investiții în programe comunitare din domeniul educației, sănătate și sport, cultură și mediu.
Linella este o rețea de magazine, fondată la 17 octombrie 2001, în Republica Moldova, de către trei proaspăt absolvenți ai ASEM-ului. În acest an a fost deschis primul magazin Linella, care era de tip gheretă, în sectorul Ciocana al orașului Chișinău.
În scurt timp afacerea a luat amploare grație gestionării eficiente și amplasării avantajoase a magazinului, iar fondatorii au început să studieze posibilitățile de extindere orientându-se spre o nouă metodă de organizare a procesului de comerț - autoservirea.
Drept rezultat, în anul 2004 au fost deschise 3 magazine de tip autoservire și din acel moment se putea vorbi deja despre o rețea de magazine.
Se deschide primul magazin din afara Chișinăului, în orașul Telenești.
Anul 2015 este reprezentat de o serie de schimbări, fiind un adevărat imbold pentru compania Linella. Au fost deschise încă 6 magazine Linella, iar la sfârșitul anului 2015, existau 32 magazine în toată țara. Dintre care 24 în Chișinău și în suburbiile acestuia și 8 în provincie: Rîșcani, Glodeni, Bălți, Telenești, Basarabeasca, Comrat, Ceadîr-Lunga, Taraclia.
Tot 2015 este anul care marchează lansarea pe piață a unui nou concept comercial numit "Super Linella". Este un nou format de magazine, având o suprafață comercială de peste o mie de metri pătrați și o gamă de 10 mii de articole. În 2015 au fost deschise 2 magazine "Super Linella".
La fel în 2015 compania a deschis un centru logistic modern cu temperatură controlată, cu o suprafață de 1400 metri pătrați și unul de 4500 metri pătrați și cu temperatură ambientală. Acest lucru permite reducerea cheltuielilor operaționale ale companiei, în stoc, iar ca rezultat - oferirea pentru consumatori a unei game de produse mai largi la prețuri mici.
În cei 15 ani de activitate, Linella a reușit să devină rețeaua preferată de supermarketuri în rândul consumatorilor.
Anul 2016 aduce o nouă identitate vizuală companiei, exprimată în principal prin schimbarea logo-ului și lansarea unui nou slogan – Alături Zi de Zi, cât și o nouă viziune de dezvoltare.
Respectând experienţa în retail și mizând pe confortul consumatorului, în iulie, a fost lansat noul concept de magazine – Linella Express, magazine mici, deschise în cartierele municipiului și a localităților rurale, create special pentru a imprima un nou ritm experienței de cumpărături, în deplin acord cu stilul de viață al locuitorilor din zonă.
Noul concept - Linella Express îndeplinește dorința de a fi mai aproape de clienți, combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu care era obișnuit consumatorul în supermarketurile Linella, cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitatea în inimile cartierelor. Astfel, Linella Express devine un magazin în care clienții pot găsi instant soluții pentru mic-dejun, prânz și cină.
În așa fel, la finele anului 2016, rețeaua se extinde de la 32 magazine Linella la 43 de magazine. Au fost deschise 8 magazine în Chișinău și 3 magazine în regiunile țării.
În efortul nostru de a ajunge lider de piață, am trecut prin multe schimbări și aducem în continuare îmbunătățiri. Prin experiența noastră acumulată pe parcursul anilor de activitate și prin procesul de extindere, noi devenim tot mai aproape de casele clienților noștri.
Astfel, pe parcursul anului 2017 rețeaua de magazine Linella reușeste să se extindă de la 43 magazine în 2016 la 65 de magazine. Au fost deschise 10 magazine în Chișinău și 12 magazine în regiunile țării, unde apariţia magazinelor Linella are un impact impunător asupra întregii localități prin amenajarea teritoriului, creşterea eficienţei energetice la iluminatul public, parcare, dar și prin dezvoltarea socio-economică a oraşului ca şi bază pentru crearea a noi locuri de muncă. Astăzi, putem spune ferm că suntem rețeaua cu cele mai multe magazine în Republica Moldova.
Anul acesta în magazinele Linella a fost lansat conceptul de marcă privată care s-a dovedit o dată cu trecerea timpului, soluția optimă pentru fidelizarea clientelei și de diferențiere față de competitor. Astfel în magazinele Linella, este disponibilă marca proprie “O!Preț Mic”, ce include produsele care reprezintă varianta calitativă, economică și convenabilă de a face cumpărături. Punctul comun al produselor marca “O!Preț Mic” este calitatea comparabilă cu cea promovată de principalii jucători de pe piață la cele mai accesibile prețuri. Sub brandul “O!Preț Mic” se găsesc o varietate de produse proaspete sau ambalate, precum lactate, snack-uri, de la producători autohtoni și internaționali.
O măsură foarte apreciată de către consumatori în anul 2017, este introducerea Cardului de Beneficii Zi de Zi, un program de fidelitate prin care Linella este recunoscătoare clienților săi care își fac cumpărăturile de zi cu zi, astfel oferindu-le în schimb sute de promoții suplimentare și reduceri semnificative la produse alimentare și nealimentare, doar la prezentarea acestui card.
Pornind de la promisiunea de a alimenta zilnic casele oamenilor și de a crea experiențe memorabile, am continuat să ne dezvoltăm și în 2018, ajungând la un total de peste 80 de magazine în toată țara. Pe parcursul anului curent, au fost deschise 17 magazine, dintre care 10 în capitală şi câte unul în oraşele Bălți, Nisporeni, Ungheni, Ialoveni, Trușeni, Călărași și Măgdăcești, iar în curând urmează a fi deschise noi magazine şi în alte centre raionale din Republica Moldova.
În plus, ne-am focusat pe dezvoltarea rețelei în ceea ce privește partea de modernizare și inovație, astfel, la o anumită perioadă de timp magazinele sunt remodelate, se depun eforturi pentru a avea un spațiu comercial, care să facă experiența la cumpărături cât mai plăcută.
Pe lângă deschiderile de noi magazine, ne mândrim și cu reușita altor proiecte, precum dezvoltarea mărcii proprii O!Preț Mic, dar și lansarea unei noi mărci proprii – Linella, care și poartă numele companiei. Această marcă se adresează clienților care își doresc un produs de bună calitate și care se poziționează ca preț într-o zonă accesibilă. Calitatea produselor marca proprie este garantată de faptul că acestea sunt în mare măsură realizate de către producătorii care au în portofoliu branduri cunoscute și apreciate de către consumatori.
Este de menționat și faptul că în anul 2018 continuăm acțiunele de responsabilitatea socială, acordând suport financiar și material copiilor din orfelinate, familiilor numeroase, persoanelor din păturile social-vulnerabile și susținând diverse acțiuni sociale. Dorim să transmitem exemplul şi în interiorul companiei, astfel încât angajaţii noștri să devină cei mai activi ambasadori ai valorilor Linella și ai acţiunilor noastre sociale.
La împlinirea a 18 ani de la înființare, Linella - cea mai mare rețea națională de magazine din Republica Moldova, care îți este aproape zi de zi, continuă să se dezvolte și pătrunde în proximitate, devenind astfel și mai aproape de moldovenii de pe întreg teritoriul țării. Linella ajunge la 100 de magazine, moment care valorifică investiția continuă și angajamentul față de clienți, de a le oferi cea mai bună ofertă de produse.
Deschiderea celor 100 de magazine reprezintă un moment important în dezvoltarea companiei. Această continuă expansiune pe parcursul celor 18 ani, confirmă faptul că suntem cel mai mare lanț de supermarketuri din Republica Moldova, și nu în ultimul rând, este dovada muncii a uni imens colectiv, pentru a fi zi de zi vecinul de încredere a consumatorilor.
Cele 100 de magazine susțin dezvoltarea pozitivă și rapidă din ultima perioadă, iar ritmul de creștere al rețelei de magazine Linella, în acest an a fost printre cele mai mari din comerț de până acum. Cu 15 deschideri noi în regiunile țării (or. Vatra, s. Peresecina, c. Băcioi, or. Strășeni, c. Bubuieci, c. Varnița, c. Stăuceni, or. Anenii Noi, or. Drochia, or. Florești, or. Leova, or. Orhei), dar și în Chișinău, confirmă înca o dată strategia companiei de a avea o dezvoltare susținută pe piață și de a rămâne în continuare prima alegere a consumatorilor.
În cele peste 40 de localități prezente, Linella are grijă să creeze cel puțin 20-25 de locuri de muncă, pentru ca localnicii să se bucure de siguranța zilei de mâine. Prin expansiunea continuă, Linella aduce un sprijin însemnat pentru comunitatea locală, prin amenajarea teritoriului și creșterea eficienței energetice la iluminatul public și prin parteneriatele cu producătorii autohtoni.
Alături de deschiderile de noi magazine din acest an, evoluția pozitivă a companiei a fost susținută și de numeroase proiecte prin care reușim să contribuim la dezvoltarea țării, proiecte venite în sprijinul educației, implementăm și susținem o serie de programe și evenimente culturale, sportive, de protecție a mediului înconjurător și suntem activi în susținerea acțiunilor caritabile.
În același timp, în acest an aniversar, Linella continuă să vină cu surprize pentru clienții săi și astfel lansează o nouă marcă proprie – BUN STRĂBUN, ce reunește produse realizate după rețete vechi, tradiționale moldovenești, transmise din buni străbuni. Produsele din gama BUN STRĂBUN sunt fabricate în Republica Moldova de cei mai buni furnizori autohtoni, care au redat cu grijă acele rețete tradiționale, respectând cele mai înalte standarde de calitate.
Astfel, prin dezvoltarea continuă, Linella vine din ce în ce mai aproape de clienți, ca parte activă din viața acestora, oferindu-le cele mai plăcute experiențe și inspirație în orice moment și context.
Anul 2020 a fost un an plin de provocări, încercări noi și multe oportunități în ansamblu, în tot ceea ce înseamnă retail, în care ne-am asumat un rol tot mai activ de susținere a comunităților și a cazurilor sociale.
Luna martie a startat cu un proiect inedit, o emisiune de divertisment marca Linella. NEBUN DE GUSTOS - un altfel de show culinar, prin care Linella a reușit să combine distracția și nebunia într-o bucătărie. În fiecare episod, am avut câte un invitat-surpriză, pe care am reușit să-l scoatem din zona de confort prin diverse provocări, dar și cu care au pregătit rețete tradiționale până la preparate pline de creativitate, cu produse ce se găsesc în orice magazin Linella din țară. Emisiunea s-a încheiat cu un sezon întreg de 44 episoade, 44 istorii, provocări și bunătățuri, care pot fi urmărite pe canalul de Youtube Nebun de Gustos.
În luna iulie, a fost lansată campania „Produs acasă, cu drag de la gospodarii noștri”, cu scopul de a susține și de a promova producătorii autohtoni, care au avut nevoie mai mult decât oricând de sprijin pentru a-și vinde produsele corect și pentru a avea stabilitate financiară. Această campanie a reprezentat un gest de mulțumire pentru producătorii locali, care indiferent de provocările cauzate de pandemie, au continuat să producă produse proaspete și să ofere garanția calității produselor moldovenești pentru cumpărătorii care ne sunt alături zi de zi.
În 2020 Linella și-a consolidat angajamentul de a investi în continuare în dezvoltarea economică, prin deschiderea a 14 locații noi, 6 magazine în Chișinău și 8 regiunile țării (or. Soroca, com. Budești, or. Ungheni, or. Durlești, or. Comrat, or. Orhei, or. Ștefan Vodă și Dumbrava), ajungând la un număr total de 114 magazine, astfel susținând comunitățile locale prin locuri de muncă, dar și oferind localnicilor o nouă experiență la cumpărături pe un teritoriu familiar acestora, printr-o ofertă unică de produse, marcă proprie, produse autohtone și internaționale.
Pentru că timpul clienților contează, în magazinele noi deschise din acest an și în cele care au fost modernizate s-a introdus casele de marcat cu autoservire. Prin acest proiect, compania își conctretizează obiectivele de a oferi mai multă siguranță clienților la cumpărături prin posibilitatea de a scana în mod individual produsele.
În acest an am fost puși în fața unor noi provocări, la care a trebuit să ne adaptăm și în care cu toții am amânat sau am renunțat la vacanțele din destinații îndepărtate. Spre final de an, Linella, a demarat o campanie națională prin care consumatorii, timp de 8 săptămâni, au reușit să călătorească altfel, să fac un tur virtual gastronomic, pe parcursul căruia au fost oferite 2020 de vouchere de cumpărături în magazinelle Linella, în valoare de 500 lei fiecare și la finalul campaniei, prin tragere la sorți, a fost extras câștigătorul marelui premiu - un automobil Toyota RAV4 cu rulotă.
Cele mai importante realizări din 2021 se concentrează în câteva direcții esențiale pentru dezvoltarea companiei – sănătate, siguranță, mediu, angajați, principii de afaceri și responsabilitate socială.
Pentru a inspira consumatorii să facă alegeri corecte pentru un stil de viață echilibrat, sănătos, am continuat promovarea producătorilor locali prin intermediul programului “Produs Acasă – cu drag de la gospodarii noștri”. În urma unui proces amănunțit de verificare, am încheiat parteneriate de lungă durată cu producătorii autohtoni, astfel încât pe rafturile magazinelor Linella și în acest an am reușit să avem produse de acasă, care îndeplinesc toate criteriile impuse, produse locale și cultivate sustenabil, care sunt baza unei alimentații sănătoase.
În contextul actual, în care cererea pentru cumpărăturile online, livrate rapid și în siguranță, au crescut semnificativ, am lansat propriul nostru magazin online, care susține și mai mult strategia de a fi aproape de clienții noștri și de a le oferi inspirație la cumpărături prin soluții complete și inovatoare. În continuare, îmbunătățim constant platforma noastră online, în cele mai mici detalii, pentru a oferi o experiență cu adevărat completă la cumpărături.
Aniversarea celor 20 ani Linella de la deschiderea primului magazin, a fost marcată în acest an printr-o campanie amplă, care a pus accentul pe valorile centrale ale brandului: încredere și calitate în relația cu clienții și partenerii săi. Prin campania aniversară, care s-a desfășurat pe întreg teritoriul țării, ne-am exprimat recunoștința și mulțumirea către consumatori prin promoții speciale la diferite categorii de produse, cât și printr-o tombolă națională, în care s-au câștigat 20 de automobile Suzuki Vitara și 2200 de vouchere valorice pentru cumpărături în sumă de 220 sau 2000 lei.
În cei 20 ani de activitate, am demonstrat că nu suntem doar prima și cea mai mare rețea națională, dar suntem și responsabili și ne dezvoltăm cu grijă față de oameni, față de mediul înconjurător și întreaga societate. Anul acesta am dat startul unei tradiții pe care ne propunem să o ducem mai departe în fiecare an, am contribuit cu 20 000 stejari, pentru plantarea acestora în apropierea satului Pohrebea.
La fel, la aniversarea noastră ne-am dorit să readucem cât mai multe zâmbete pe chipurile copiilor mai puțin norocoși și familiilor acestora cu dificultăți financiare. Am vizitat 20 localități din raioanele Călărași, Orhei, Hîncești, Leova, Strășeni, Ungheni, Telenești, Anenii Noi, Soroca, Florești, Cahul, Cantemir, Criuleni, Căușeni și astfel 1743 de copii, au beneficiat de donațiile din campania socială “Împărțim bucurii la copii”, în care am oferit 8500 kg de pachete cu produse alimentare de primă necesitate.
Mai multe detalii
Mai multe detalii
Mai multe detalii
Mai multe detalii
În scurt timp afacerea a luat amploare grație gestionării eficiente și amplasării avantajoase a magazinului, iar fondatorii au început să studieze posibilitățile de extindere orientându-se spre o nouă metodă de organizare a procesului de comerț - autoservirea.
Drept rezultat, în anul 2004 au fost deschise 3 magazine de tip autoservire și din acel moment se putea vorbi deja despre o rețea de magazine.
Mai multe detalii
Mai multe detalii
Mai multe detalii
Mai multe detalii
Anul 2015 este reprezentat de o serie de schimbări, fiind un adevărat imbold pentru compania Linella. Au fost deschise încă 6 magazine Linella, iar la sfârșitul anului 2015, existau 32 magazine în toată țara. Dintre care 24 în Chișinău și în suburbiile acestuia și 8 în provincie: Rîșcani, Glodeni, Bălți, Telenești, Basarabeasca, Comrat, Ceadîr-Lunga, Taraclia.
Tot 2015 este anul care marchează lansarea pe piață a unui nou concept comercial numit "Super Linella". Este un nou format de magazine, având o suprafață comercială de peste o mie de metri pătrați și o gamă de 10 mii de articole. În 2015 au fost deschise 2 magazine "Super Linella".
La fel în 2015 compania a deschis un centru logistic modern cu temperatură controlată, cu o suprafață de 1400 metri pătrați și unul de 4500 metri pătrați și cu temperatură ambientală. Acest lucru permite reducerea cheltuielilor operaționale ale companiei, în stoc, iar ca rezultat - oferirea pentru consumatori a unei game de produse mai largi la prețuri mici.
Mai multe detalii
Mai multe detalii
În cei 15 ani de activitate, Linella a reușit să devină rețeaua preferată de supermarketuri în rândul consumatorilor.
Anul 2016 aduce o nouă identitate vizuală companiei, exprimată în principal prin schimbarea logo-ului și lansarea unui nou slogan – Alături Zi de Zi, cât și o nouă viziune de dezvoltare.
Respectând experienţa în retail și mizând pe confortul consumatorului, în iulie, a fost lansat noul concept de magazine – Linella Express, magazine mici, deschise în cartierele municipiului și a localităților rurale, create special pentru a imprima un nou ritm experienței de cumpărături, în deplin acord cu stilul de viață al locuitorilor din zonă.
Noul concept - Linella Express îndeplinește dorința de a fi mai aproape de clienți, combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu care era obișnuit consumatorul în supermarketurile Linella, cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitatea în inimile cartierelor. Astfel, Linella Express devine un magazin în care clienții pot găsi instant soluții pentru mic-dejun, prânz și cină.
În așa fel, la finele anului 2016, rețeaua se extinde de la 32 magazine Linella la 43 de magazine. Au fost deschise 8 magazine în Chișinău și 3 magazine în regiunile țării.
Mai multe detalii
Mai multe detalii
În efortul nostru de a ajunge lider de piață, am trecut prin multe schimbări și aducem în continuare îmbunătățiri. Prin experiența noastră acumulată pe parcursul anilor de activitate și prin procesul de extindere, noi devenim tot mai aproape de casele clienților noștri.
Astfel, pe parcursul anului 2017 rețeaua de magazine Linella reușeste să se extindă de la 43 magazine în 2016 la 65 de magazine. Au fost deschise 10 magazine în Chișinău și 12 magazine în regiunile țării, unde apariţia magazinelor Linella are un impact impunător asupra întregii localități prin amenajarea teritoriului, creşterea eficienţei energetice la iluminatul public, parcare, dar și prin dezvoltarea socio-economică a oraşului ca şi bază pentru crearea a noi locuri de muncă. Astăzi, putem spune ferm că suntem rețeaua cu cele mai multe magazine în Republica Moldova.
Anul acesta în magazinele Linella a fost lansat conceptul de marcă privată care s-a dovedit o dată cu trecerea timpului, soluția optimă pentru fidelizarea clientelei și de diferențiere față de competitor. Astfel în magazinele Linella, este disponibilă marca proprie “O!Preț Mic”, ce include produsele care reprezintă varianta calitativă, economică și convenabilă de a face cumpărături. Punctul comun al produselor marca “O!Preț Mic” este calitatea comparabilă cu cea promovată de principalii jucători de pe piață la cele mai accesibile prețuri. Sub brandul “O!Preț Mic” se găsesc o varietate de produse proaspete sau ambalate, precum lactate, snack-uri, de la producători autohtoni și internaționali.
O măsură foarte apreciată de către consumatori în anul 2017, este introducerea Cardului de Beneficii Zi de Zi, un program de fidelitate prin care Linella este recunoscătoare clienților săi care își fac cumpărăturile de zi cu zi, astfel oferindu-le în schimb sute de promoții suplimentare și reduceri semnificative la produse alimentare și nealimentare, doar la prezentarea acestui card.
Mai multe detalii
Mai multe detalii
Pornind de la promisiunea de a alimenta zilnic casele oamenilor și de a crea experiențe memorabile, am continuat să ne dezvoltăm și în 2018, ajungând la un total de peste 80 de magazine în toată țara. Pe parcursul anului curent, au fost deschise 17 magazine, dintre care 10 în capitală şi câte unul în oraşele Bălți, Nisporeni, Ungheni, Ialoveni, Trușeni, Călărași și Măgdăcești, iar în curând urmează a fi deschise noi magazine şi în alte centre raionale din Republica Moldova.
În plus, ne-am focusat pe dezvoltarea rețelei în ceea ce privește partea de modernizare și inovație, astfel, la o anumită perioadă de timp magazinele sunt remodelate, se depun eforturi pentru a avea un spațiu comercial, care să facă experiența la cumpărături cât mai plăcută.
Pe lângă deschiderile de noi magazine, ne mândrim și cu reușita altor proiecte, precum dezvoltarea mărcii proprii O!Preț Mic, dar și lansarea unei noi mărci proprii – Linella, care și poartă numele companiei. Această marcă se adresează clienților care își doresc un produs de bună calitate și care se poziționează ca preț într-o zonă accesibilă. Calitatea produselor marca proprie este garantată de faptul că acestea sunt în mare măsură realizate de către producătorii care au în portofoliu branduri cunoscute și apreciate de către consumatori.
Este de menționat și faptul că în anul 2018 continuăm acțiunele de responsabilitatea socială, acordând suport financiar și material copiilor din orfelinate, familiilor numeroase, persoanelor din păturile social-vulnerabile și susținând diverse acțiuni sociale. Dorim să transmitem exemplul şi în interiorul companiei, astfel încât angajaţii noștri să devină cei mai activi ambasadori ai valorilor Linella și ai acţiunilor noastre sociale.
Mai multe detalii
Mai multe detalii
La împlinirea a 18 ani de la înființare, Linella - cea mai mare rețea națională de magazine din Republica Moldova, care îți este aproape zi de zi, continuă să se dezvolte și pătrunde în proximitate, devenind astfel și mai aproape de moldovenii de pe întreg teritoriul țării. Linella ajunge la 100 de magazine, moment care valorifică investiția continuă și angajamentul față de clienți, de a le oferi cea mai bună ofertă de produse.
Deschiderea celor 100 de magazine reprezintă un moment important în dezvoltarea companiei. Această continuă expansiune pe parcursul celor 18 ani, confirmă faptul că suntem cel mai mare lanț de supermarketuri din Republica Moldova, și nu în ultimul rând, este dovada muncii a uni imens colectiv, pentru a fi zi de zi vecinul de încredere a consumatorilor.
Cele 100 de magazine susțin dezvoltarea pozitivă și rapidă din ultima perioadă, iar ritmul de creștere al rețelei de magazine Linella, în acest an a fost printre cele mai mari din comerț de până acum. Cu 15 deschideri noi în regiunile țării (or. Vatra, s. Peresecina, c. Băcioi, or. Strășeni, c. Bubuieci, c. Varnița, c. Stăuceni, or. Anenii Noi, or. Drochia, or. Florești, or. Leova, or. Orhei), dar și în Chișinău, confirmă înca o dată strategia companiei de a avea o dezvoltare susținută pe piață și de a rămâne în continuare prima alegere a consumatorilor.
În cele peste 40 de localități prezente, Linella are grijă să creeze cel puțin 20-25 de locuri de muncă, pentru ca localnicii să se bucure de siguranța zilei de mâine. Prin expansiunea continuă, Linella aduce un sprijin însemnat pentru comunitatea locală, prin amenajarea teritoriului și creșterea eficienței energetice la iluminatul public și prin parteneriatele cu producătorii autohtoni.
Alături de deschiderile de noi magazine din acest an, evoluția pozitivă a companiei a fost susținută și de numeroase proiecte prin care reușim să contribuim la dezvoltarea țării, proiecte venite în sprijinul educației, implementăm și susținem o serie de programe și evenimente culturale, sportive, de protecție a mediului înconjurător și suntem activi în susținerea acțiunilor caritabile.
În același timp, în acest an aniversar, Linella continuă să vină cu surprize pentru clienții săi și astfel lansează o nouă marcă proprie – BUN STRĂBUN, ce reunește produse realizate după rețete vechi, tradiționale moldovenești, transmise din buni străbuni. Produsele din gama BUN STRĂBUN sunt fabricate în Republica Moldova de cei mai buni furnizori autohtoni, care au redat cu grijă acele rețete tradiționale, respectând cele mai înalte standarde de calitate.
Astfel, prin dezvoltarea continuă, Linella vine din ce în ce mai aproape de clienți, ca parte activă din viața acestora, oferindu-le cele mai plăcute experiențe și inspirație în orice moment și context.
Mai multe detalii
Mai multe detalii
Anul 2020 a fost un an plin de provocări, încercări noi și multe oportunități în ansamblu, în tot ceea ce înseamnă retail, în care ne-am asumat un rol tot mai activ de susținere a comunităților și a cazurilor sociale.
Luna martie a startat cu un proiect inedit, o emisiune de divertisment marca Linella. NEBUN DE GUSTOS - un altfel de show culinar, prin care Linella a reușit să combine distracția și nebunia într-o bucătărie. În fiecare episod, am avut câte un invitat-surpriză, pe care am reușit să-l scoatem din zona de confort prin diverse provocări, dar și cu care au pregătit rețete tradiționale până la preparate pline de creativitate, cu produse ce se găsesc în orice magazin Linella din țară. Emisiunea s-a încheiat cu un sezon întreg de 44 episoade, 44 istorii, provocări și bunătățuri, care pot fi urmărite pe canalul de Youtube Nebun de Gustos.
În luna iulie, a fost lansată campania „Produs acasă, cu drag de la gospodarii noștri”, cu scopul de a susține și de a promova producătorii autohtoni, care au avut nevoie mai mult decât oricând de sprijin pentru a-și vinde produsele corect și pentru a avea stabilitate financiară. Această campanie a reprezentat un gest de mulțumire pentru producătorii locali, care indiferent de provocările cauzate de pandemie, au continuat să producă produse proaspete și să ofere garanția calității produselor moldovenești pentru cumpărătorii care ne sunt alături zi de zi.
În 2020 Linella și-a consolidat angajamentul de a investi în continuare în dezvoltarea economică, prin deschiderea a 14 locații noi, 6 magazine în Chișinău și 8 regiunile țării (or. Soroca, com. Budești, or. Ungheni, or. Durlești, or. Comrat, or. Orhei, or. Ștefan Vodă și Dumbrava), ajungând la un număr total de 114 magazine, astfel susținând comunitățile locale prin locuri de muncă, dar și oferind localnicilor o nouă experiență la cumpărături pe un teritoriu familiar acestora, printr-o ofertă unică de produse, marcă proprie, produse autohtone și internaționale.
Pentru că timpul clienților contează, în magazinele noi deschise din acest an și în cele care au fost modernizate s-a introdus casele de marcat cu autoservire. Prin acest proiect, compania își conctretizează obiectivele de a oferi mai multă siguranță clienților la cumpărături prin posibilitatea de a scana în mod individual produsele.
În acest an am fost puși în fața unor noi provocări, la care a trebuit să ne adaptăm și în care cu toții am amânat sau am renunțat la vacanțele din destinații îndepărtate. Spre final de an, Linella, a demarat o campanie națională prin care consumatorii, timp de 8 săptămâni, au reușit să călătorească altfel, să fac un tur virtual gastronomic, pe parcursul căruia au fost oferite 2020 de vouchere de cumpărături în magazinelle Linella, în valoare de 500 lei fiecare și la finalul campaniei, prin tragere la sorți, a fost extras câștigătorul marelui premiu - un automobil Toyota RAV4 cu rulotă.
Mai multe detalii
Mai multe detalii
Cele mai importante realizări din 2021 se concentrează în câteva direcții esențiale pentru dezvoltarea companiei – sănătate, siguranță, mediu, angajați, principii de afaceri și responsabilitate socială.
Pentru a inspira consumatorii să facă alegeri corecte pentru un stil de viață echilibrat, sănătos, am continuat promovarea producătorilor locali prin intermediul programului “Produs Acasă – cu drag de la gospodarii noștri”. În urma unui proces amănunțit de verificare, am încheiat parteneriate de lungă durată cu producătorii autohtoni, astfel încât pe rafturile magazinelor Linella și în acest an am reușit să avem produse de acasă, care îndeplinesc toate criteriile impuse, produse locale și cultivate sustenabil, care sunt baza unei alimentații sănătoase.
În contextul actual, în care cererea pentru cumpărăturile online, livrate rapid și în siguranță, au crescut semnificativ, am lansat propriul nostru magazin online, care susține și mai mult strategia de a fi aproape de clienții noștri și de a le oferi inspirație la cumpărături prin soluții complete și inovatoare. În continuare, îmbunătățim constant platforma noastră online, în cele mai mici detalii, pentru a oferi o experiență cu adevărat completă la cumpărături.
Aniversarea celor 20 ani Linella de la deschiderea primului magazin, a fost marcată în acest an printr-o campanie amplă, care a pus accentul pe valorile centrale ale brandului: încredere și calitate în relația cu clienții și partenerii săi. Prin campania aniversară, care s-a desfășurat pe întreg teritoriul țării, ne-am exprimat recunoștința și mulțumirea către consumatori prin promoții speciale la diferite categorii de produse, cât și printr-o tombolă națională, în care s-au câștigat 20 de automobile Suzuki Vitara și 2200 de vouchere valorice pentru cumpărături în sumă de 220 sau 2000 lei.
În cei 20 ani de activitate, am demonstrat că nu suntem doar prima și cea mai mare rețea națională, dar suntem și responsabili și ne dezvoltăm cu grijă față de oameni, față de mediul înconjurător și întreaga societate. Anul acesta am dat startul unei tradiții pe care ne propunem să o ducem mai departe în fiecare an, am contribuit cu 20 000 stejari, pentru plantarea acestora în apropierea satului Pohrebea.
La fel, la aniversarea noastră ne-am dorit să readucem cât mai multe zâmbete pe chipurile copiilor mai puțin norocoși și familiilor acestora cu dificultăți financiare. Am vizitat 20 localități din raioanele Călărași, Orhei, Hîncești, Leova, Strășeni, Ungheni, Telenești, Anenii Noi, Soroca, Florești, Cahul, Cantemir, Criuleni, Căușeni și astfel 1743 de copii, au beneficiat de donațiile din campania socială “Împărțim bucurii la copii”, în care am oferit 8500 kg de pachete cu produse alimentare de primă necesitate.