Coșul meu 0 MDL

0

Magazin: Linella - Chișinău
Serviciu suport: +373 03 000 1515
Supermarket online
Contul meu
Lista favorite
Coșul meu 0 MDL

0

Întrebări frecvente
Cum îmi creez un cont?

Pentru a crea un cont pe site ai nevoie doar de o adresă de e-mail validă la care să ai acces. Completează datele în secțiunea de aiciurmând indicațiile detaliate în pagină.
<!--[-->

Cum îmi păstrez securitatea datelor?

Pentru a păstra integritatea contului tău, îți recomandăm să alegi o parolă unică și să o păstrezi secretă. De asemenea, asigură-te că nu îți salvezi automat datele și că te deconectezi de fiecare dată când folosești un dispozitiv care nu îți aparține. Am luat toate măsurile de securitate pentru că datele tale personale să fie în siguranță. Dacă ai suspiciunea că o altă persoană îți cunoaște datele de acces, schimbă parola contului tău imediat. 
<!--[endif]-->

Cum pot să fac o comandă pe site?

Poți plasa o comandă online pe site în orice timp al zilei, tot ce trebuie să faci e să parcurgi următorii pași:

1. Să adaugi produse în coș, cât și cantitatea acestora prin apăsarea butonului adaugă în coș ori de câte ori identifici produse pe care dorești să le cumperi. Produsele adăugate vor fi afișate în secțiunea “coșul meu” de cumpărături din partea superioară a site-ului.

2. Să accesezi secțiunea “coșul meu”, să verifici produsele și cantitatea acestora, după care să mergi la plată.

3. Să te autentifici sau să alegi să faci o comandă fără înregistrare, ulterior completând toate câmpurile obligatorii, indicate cu steluță roșie.

4. Să alegi data de livrare și intervalul de ore de livrare.

5. Să selectezi modalitatea de plată: achitare la livrare în numerar, achitare la livrare cu card bancar sau achitare online cu cardul bancar.

*În cazul în care, în comanda efectuată sunt produse la kilogram, nu este posibilă achitarea online cu cardul

Cât costă serviciul de livrare la domiciliu?

Taxa de transport pentru livrarea la domiciliu este de 39 lei pentru o cumpărătură mai mică de 1000 lei, iar dacă suma totală a cumpărăturii depășește suma de 1000 lei, livrarea este gratuită.

Curierul va aduce comanda până la ușa clientului, în cazul livrării la bloc sau pâna la poartă, în cazul livrării la casă.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

Cum pot să plătesc pentru comanda mea online?

În primul rând, te asigurăm că întreg sistemul de plată este în siguranță. Introducerea datelor de card se realizează utilizând o conexiune criptată, iar datele tale sunt în deplină siguranță.  
Prețul și modalitatea de plată oferită sunt specificate în fiecare comandă. Sunt acceptate două modalități de plată pentru comenzile online efectuate pe site:

<!--[if !supportLists]-->- plata online cu Cardul Bancar;

Dacă se alege plata online cu cardul bancar (exemple de card) pentru finalizarea și validarea plății, ești direcționat către o altă pagină de plată securizată. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci moldovenești și străine sub siglele VISA și MasterCard cu condiția că băncile emitente să le fi activat opțiunea de plată online.

<!--[if !supportLists]-->- plata în numerar sau cu cardul bancar la livrare.

Dacă se alege plata în numerar, finalizarea plății este considerată în momentul achitării sumei curierului. 

* În cazul

Cum funcționează plățile online cu cardul bancar?

În clipa în care comanda ta este plasată și plata a fost confirmată, suma totală este debitată în totalitate din contul tău, în sistemul băncii emitente. Suma totală a comenzii va fi întotdeauna egală cu valoarea produselor ce se regăsesc în comanda executată.

În situația unor erori, dacă suma debitată din cont nu este aceeași cu cea de pe bonul fiscal emis, trebuie contactată banca emitentă pentru clarificarea situației. Noi te putem ajuta cu informații precum: confirmare sumei conform bon fiscal și ID comandă.

Mai pot face modificări la o comandă deja lansată?

Comanda lansată nu mai poate fi modificată sau suplimentată cu produse noi, însă poți plasa o nouă comanda cu produsele dorite.

Comanda mea a fost anulată. Cum pot să primesc produsele?

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului telefonic sau prin e-mail, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

<!--[if !supportLists]-->-      <!--[endif]-->neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpăratorului, a tranzacției, în cazul plății online;

<!--[if !supportLists]-->-      <!--[endif]-->datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte.

Dacă am comandat ceva de luni pentru miercuri și voi nu îl mai aveți în stoc, ce se întâmplă?

Dacă nu mai avem în stoc produsul dorit de tine în ziua comenzii, vei fi contactat telefonic pentru a-ți propune un alt articol considerat similar sau superior.

Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri și te asigurăm că facem tot ce este posibil pentru a ne îmbunătăți permanent serviciile.

Cum aflu dacă comanda mea este gata?

După ce pregătim comanda, în ziua respectivă vei fi contactat telefonic de către curier pentru a obține confirmarea prezenței tale la adresa și ora selectată în momentul validării comenzii pe site.  

Ce se întâmplă în cazul în care nu am fost găsit acasă?

În cazul în care la sosirea curierului nu ai fost găsit la adresa specificată sau nu ai răspuns la apel, comanda va fi transferată la sfârșitul traseului. Timpul de așteptare de către curier al clientului la adresa de livrare nu va fi mai mult de X minute. Livrarea repetată în cazul situației de mai sus, se va achita de client după un tarif dublu.
Dacă până la sfârșitul traseului, curierul nu reușește să ia legătura cu clientul, ne rezervăm dreptul de a anula comanda.

Cu cât timp înainte trebuie să anunț că nu voi fi prezent la ora și adresa indicată pentru a primi comanda?

Pentru modificarea orei sau adresei de livrare, ne poți anunța prin e-mail la relatiiclienti@linella.md (24/24) sau să ne contactezi la numărul de telefon +373 03 000 1515 (grafic de lucru 08:00 – 18:00) până în ziua livrării, cu cel puțin 2 ore înainte de ora indicată pentru livrare.

<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

La efectuarea comenzii online mi se oferă bon fiscal?

Primești bon fiscal de livrare de la curier, care conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț).
În cazul apariției unui incident la momentul livrării comenzii, anunță-ne pe e-mail – relatiiclienti@linella.md sau la telefon +373 03 000 1515 în maximum o zi lucrătoare de la primirea produselor pentru a remedia situația. După acest interval de timp, orice reclamație cu privire la comanda livrată nu va mai fi luată în considerare.
Ne angajăm să răspundem tuturor cererilor și reclamațiilor în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea acestora, așa că te rugăm să ne lași un număr de telefon valid și o adresă de e-mail.

Ce fac dacă nu am primit un produs din comanda livrată la domiciliu, deși apare pe bonul fiscal de livrare?

Pentru moment, recepția parțială a comenzii livrate la domiciliu nu este posibilă. Comanda se poate accepta așa cum este, ulterior găsindu-se o rezolvare amiabilă sau se poate refuza integral.
Dacă dupa primirea comenzii s-a constatat lipsa unui articol care figurează pe bonul fiscal de livrare, te rugăm sa ne semnalezi situația prin e-mail la relatiiclienti@linella.md sau telefonic la +373 03 000 1515 și împreună vom găsi o cale de a soluționa cererea ta.

Ce fac dacă am gasit în comandă un articol care s-a deteriorat la transport?

Te rugăm să ne semnalezi această situație prin e-mail la relatiiclienti@linella.md cu prezentarea fotografiilor mărfii și a bonului fiscal sau telefonic la +373 03 000 1515 și împreună vom găsi o cale de a soluționa cererea ta.

Cum pot să îmi recuperez parola?

Pentru recuperarea parolei, te rugăm să accesezi butonul “Ați uitat parola?” care se află deasupra butonului  “Autentificare”.
Ulterior vei fi invitat să introduce în căsuța de text adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat anterior sau numărul de telefon, iar în scurt timp vei primi o notificare cu noua parola. 

<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

Nu sunt mulțumit de calitatea unui produs și vreau să-l returnez. Cui trebuie să mă adresez?

În cazul în care detectezi o calitate necorespunzătoare a unui produs, pretenția se acceptă în aceeași zi de la momentul livrării, scriindu-ne un e-mail la adresa – relatiiclienti@linella.md cu prezentarea fotografiilor mărfii și a bonului fiscal. 

Adaugă în coș