REGULAMENTUL PROGRAMULUI DE LOIALITATE LINELLA
I. Organizatorul și regulamentul oficial al programului de loialitate
1. Organizatorul Programului de loialitate LINELLA (denumit în continuare Programul de loialitate) este MOLDRETAIL GROUP SRL (denumit în continuare Organizator sau Organizatorul"), cu sediul MD-2002, Moldova, mun. Chișinău, șos. Muncești, nr. 121, IDNO 1010600022460.
2. Programul se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse în prezentul Regulament. Termenii și condițiile prezentului Regulament sunt obligatorii pentru toți participanții, așa cum sunt prezentate mai jos. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, inclusiv de a înceta Programul de loialitate oricând pe perioada de derulare a campaniei, aducând în prealabil la cunoștința publicului acest lucru.
3. Participanţii la programul de loialitate sunt obligaţi să respecte termenii și condiţiile prezentului Regulament de participare.
II. Definiții
4. Program de Loialitate - un program prin care Membrii primesc Puncte de loialitate pe care le pot utiliza pentru procurarea produsele din magazinele LINELLA sau pot fi schimbate pe alte beneficii și reduceri.
5. Puncte de loialitate - unitate monetară primită drept recompensă de către clientul ce achiziţionează în magazinele rețelei Linella.
6. Membru - orice consumator rezident al Republicii Moldova înregistrat și activ în programul de loialitate, care a acceptat termenii și condițiile prezentului regulament.
7. Contul Membrului - contul consumatorului înregistrat unde poate fi vizualizat soldul balanței consumatorului, precum și datele personale oferite de consumator.
8. Canale de accesare a programului - Web pagina programului, Aplicația Mobilă
9. Cardul de loialitate - cardul digital, generat de Programul de loialitate și disponibil pe oricare din canalele de acces.
III. Condiții de înregistrare și participare în program, aria și durata de desfășurare a acestuia
10. Programul se desfășoară în magazinele Linella de pe întreg teritoriul Republicii Moldova, în cadrul orarului de funcţionare afişat la sediul acestora şi în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
11. Programul a fost lansat la data de 13.03.2025 și are durată nedeterminată.
12. În Programul de loialitate Linella are dreptul să participe orice persoana fizică cu vârsta minimă de 18 (optsprezece) ani împliniți la data începerii programului, stabilit în Republica Moldova.
13. Toți angajații Organizatorului, inclusiv cei implicați în organizarea și desfășurarea Programului au dreptul de a participa la acest Program, excepție fiind participarea în tombolele organizate.
14. Pentru utilizarea programului de loialitate este nevoie de un număr de telefon mobil, valabil, înregistrat la unul din operatorii de telefonie mobilă Orange, Moldcell sau Unite, un telefon inteligent cu sistem de operare Android sau IOS, precum și acces la internet. Aplicația este disponibilă în Google Play (telefon cu sistem de operate Android) sau App Store (telefon cu sistem de operare iOS, Apple).
15. Scanarea cardului de loialitate poate fi efectuată atât la casele de marcat, cât și la casele de tip self service, doar cu scanerul manual.
IV. Mecanismul de funcționare a programului de loialitate
16. Programul de loialitate este un program prin care Membrii primesc Puncte de loialitate pe care le pot utiliza la procurarea produselor din magazinele LINELLA.
17. Membrii primesc Puncte de loialitate în funcție de promoțiile active. În perioada promoțiilor vor fi anexe ce vor explica mecanismul de primire și utilizare a beneficiilor.
18. Puncte de loialitate nu se oferă la produsele din tutun.
19. Valoarea unui punct de loialitate este de 1 leu MDL.
20. Membrii vor primi puncte suplimentare:
· la înregistrare în Aplicația Mobilă (+10 puncte, valabile 30 zile)
· la completarea campurilor opționale din profilul Membrului (+2 puncte, valabile 30 zile)
· la aniversare (+10 puncte, valabile 7 zile)
· la participare în sondaje (+2 puncte, valabile 7 zile)
21. Prin înregistrarea în Programul de loialitate se consideră că Membrul a citit, a înţeles și este de acord cu termenii și condițiile programului și confirmă că se obligă să le respecte pe acestea și orice modificare comunicată de către Organizator în perioada de desfășurare a Programului de loialitate.
22. Pentru a beneficia de avantajele Cardului de loialitate, Clientul este obligat să ofere spre scanare Cardul la casele de marcat. Prezentarea cardului este necesara la fiecare cumpărătură efectuată în magazinele Linella.
23. În cazul în care punctele de loialitate nu au fost utilizate în termen de 365 zile de la data acumulării, acestea vor fi anulate.
24. Punctele Membrului vor fi trecute în contul acestuia după efectuarea achiziției.
25. Contul Membrului nu poate avea sold negativ.
27. În cazul utilizarii altor metode de plată simultan cu Cardul de Loialitate cum ar fi: voucherul, voucherul cu balanță, tichete de masă electronice - tranzacția va fi vizibilă în aplicația Mobilă, însă pentru ea nu se pot acumula și utiliza puncte.
28. În cazul aplicării Reducerii pentru pensionari și alte tipuri de carduri de reduceri - nu se acumulează, nu se utilizează și nu funcționează reducerile disponibile în Programul de Loialitate.
29. Dacă bonurile fiscale conțin articole cu reduceri de destocare stabilite de magazin sau produse culinare achiziționate între orele în care se aplică reducerea suplimentară, utilizarea și acumularea punctelor pentru întreaga achiziție va fi imposibilă.
30. În cazul returului de marfă:
· dacă Membrul returnează, conform prevederilor legale, un produs pentru care a primit Puncte, acestea vor fi deduse din contul Membrului.
· dacă Membrul returnează produsul, conform prevederilor legale, iar produsul a fost procurat în baza punctelor de loialitate, Punctele utilizate vor fi fi returnate în aplicație, dar i se vor retrage din contul aplicației Punctele acumulate la procurarea acestuia. Tranzacția se efectuează în decurs de maxim 48h.
31. Pentru a asigura securitatea și corectitudinea utilizării cardului de loialitate, acesta nu poate fi scanat mai mult de 10 ori într-un interval de 24 de ore. Depășirea acestei limite va duce la blocarea definitivă a cardului, fără posibilitate de restabilire.
32. Prin acceptarea Regulamentului Programului de Loialitate se confirmă participarea în Tombole și Evenimente organizate în cadrul Programului.
V. Promoții și oferte a programului de loialitate
33. Promoții speciale - promoții ce pot fi regăsite atât în revistele promoționale Linella, cât și promoții personalizate care apar în contul Membrului.
34. Promoții personalizate - promoții oferite consumatorilor în baza istoricului cumpărăturilor, preferințelor și caracteristicilor oferite prin completarea datelor personale și sondajelor.
35. Oferte - Ofertele ce pot fi de mai multe tipuri, cu perioade promoționale diferite, specificații și reguli de utilizare individuale, care se află în descrierea fiecăreia în parte.
36. Vouchere/Cupoane - beneficii digitale cu un termen de valabilitate limitat ce oferă Membrului avantaje la achiziția unor produse.
37. Valoarea cashback-ului este flexibil și poate varia în funcție de perioadă și ofertele disponibile.
VI. Procesul de înregistrare în programul de loialitate
38. În contextul înscrierii în Programul de loialitate, participanții pun la dispoziția Organizatorului un set de date cu caracter personal ce vor fi prelucrate de către acesta pentru prestarea serviciilor menționate în prezentul Regulament. Datele obligatorii minime în vederea înregistrării contului dvs. de client pentru utilizarea cardului sunt:
· Nume
· Prenume
· Nr. telefon
· Data/anul nașterii
39. Activarea contului Membrului în Programul de Loialitate are loc prin confirmarea prin intermediului unui cod primit prin SMS la numărul de telefon indicat în datele obligatorii minime necesare a fi completate.
40. Membrul este responsabil de evidența termenului în care pot fi utilizate Punctele. În cazul în care Membrul nu reușește să utilizeze Punctele acumulate până la data expirării, Organizatorul nu își asumă responsabilitatea și nu va achita careva prejudicii pentru omiterea termenului din oricare motiv.
41. Punctele nu sunt negociabile sau rambursabile în bani și nu pot fi transferate altor persoane terţe.
42. Membrul poate achita prin intermediul punctelor de loialitate 100% din cumpărătură, dacă are în cont numărul suficient de puncte. Dar, în acest caz, prețul cumpărăturii va constitui 10 bani per produs.
43. Cardul de loialitate este personal și netransmisibil.
VII. Protecția datelor cu caracter personal
44. Prin înscrierea în program, Membrul își exprimă consimțământul expres pentru înscrierea datelor cu caracter personal în baza de date a MOLDRETAIL GROUP S.R.L., precum și pentru prelucrarea acestor date în scopul acordării de beneficii conform programului de fidelizare, în scopuri statistice, pentru acțiuni de marketing direct, inclusiv pentru a primi materiale informative de la MOLDRETAIL GROUP S.R.L. (politica de confidențialitate)
45. Prelucrarea datelor se va face de către „MOLDRETAIL GROUP” S.R.L. în conformitate cu dispozițiile Legii N.133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
46. Scopurile și temeiurile prelucrării datelor cu caracter personal: marketing, publicitate, promovarea serviciilor/portofoliului Linella, derularea programelor de fidelizare, marketing direct prin transmitere de comunicări comerciale electronice (inclusiv promoţii, oferte, campanii promoţionale, tombole), menținerea și dezvoltarea infrastructură IT și suport date pentru facilitarea desfășurării, dezvoltării și protejării activităților.
47. Organizatorul menține măsurile de securitate fizice, tehnice și organizatorice pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii, restricționării sau accesării accidentale, ilegale sau neautorizate, indiferent unde sunt prelucrate.
48. Participanții la prezentul Program de Loialitate au posibilitatea de a anula înregistrarea, de a solicita ștergerea datelor și de a modifica datele cu caracter personal în orice moment.
VIII. Modificarea și termenul de activitate a programului
49. Organizatorul își rezervă toate drepturile de a modifica Termenii și Condiţiile. Modificările vor intra în vigoare după publicarea Termenilor și Condiţiilor modificate pe www.linella.md.
50. Prezentul Regulament este valabil pe teritoriul Republicii Moldova până la momentul când Organizatorul va lua decizia de a înceta Programul de loialitate.
51. În cazul unor litigii apărute între Organizator și Participanții la Programul de loialitate, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor competente.
XIX. Contacte
52. Numărul de contact pentru întrebări sau dificultăți întâmpinate este 14 505
53. Programul de lucru al numărului de contact: Luni - Vineri, între orele 09.00-17.00