0
Suntem pаsionаți de ceeа ce fаcem, responsаbili și prietenoși. Lа Linellа, oаmenii sunt mereu în centrul аtenției, de аceeа аcordăm o importаnță deosebită аngаjаților noștri, punându-le lа dispoziție toаte resursele necesаre pentru cа ei să se dezvolte profesionаl în cаdrul compаniei.
Credem în promisiuneа pe cаre o fаcem zilnic clienților Linella și аstа ne motiveаză să fim cei mаi buni. Ce căutăm? Colegi pe măsură, colegi cа tine!
Hаi și tu în echipа noаstră!
Sună la 061000041 sau aplică la job@linella.md
Colectiv prietenos
Tehnologii avansate
Uniformă gratuită
Lucru în apropierea casei
Condiţii bune de lucru
Posibilitatea de a avansa în carieră
Posibilitatea de a fi promovat
Siguranţă şi stabilitate
Respectarea tuturor normelor din Codul Muncii
Stabilirea principiilor de plasare marfă;
Crearea în soft a schiței și adresei detalizate de amplasare a produselor în raft;
Transmiterea planogramelor către magazine spre executare și urmărirea îndeplinirii lor;
Comunicarea în permanență cu magazinele și Departamentul Comercial pentru îmbunătățirea proceselor.
Studii medii/superioare finalizate, (Domeniul economie/merceologie constituie un avantaj);
Experienţa de lucru nu este obligatorie;
Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office);
Dorinţă de a învăţa lucruri noi;
Spirit analitic, iniţiativă, responsabilitate.
Controlul și evaluarea activității magazinului;
Organizarea activității magazinului în vederea atingerii obiectivelor de vânzări și performanțelor echipei;
Aplicarea și urmărirea respectării procedurilor operațional-comerciale;
Asigurarea structurii optime de personal necesară activității magazinului în condiții de eficiență.
Oportunitatea să îți realizezi scopurile;
Un loc de muncă stabil;
Un mediu de lucru provocator;
Posibilități de dezvoltare profesională și personală;
Studii superioare finisate;
Experiență în comerț sau gestionarea unei echipe.
Orientare și deschidere către client;
Responsabilitate și seriozitate;
Dinamism și proactivitate;
Flexibilitate și orientare către lucrul în echipă.
Posibilități de dezvoltare și oportunități de promovare;
Angajarea persoanelor fără experiență;
Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;
Condiții bune de muncă;
Salariu stabil și achitat în termen.
Îndeplinirea corectă a sarcinilor specifice fiecărui post;
Cunoașterea și promovarea produselor comercializate în cadrul rețelei;
Răspunderea tuturor solicitărilor venite din partea clienților privind detalii despre produse, prețuri, etc.;
Contribuirea la asigurarea unei imagini plăcute a companiei;
Asigurarea ordinii și curățeniei spațiului de lucru;
Manifestarea de amabilitate și promptitudine în relația cu clienții.
Salariul competitiv;
Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;
Posibilități reale de dezvoltare profesională și oportunități de promovare;
Programe de instruire și inducție în companie.
Experiența în domeniu este obligatorie;
Plăcerea de a lucra în echipă;
Pasiune față de bucătărie și pregătirea pentru noi provocări
Condiții bune de muncă și stabilitate;
Salariu motivant;
Pachet social garantat (angajare oficială, concediu anual plătit, buletin de boală achitat);
Prânz gratuit.
Pasiune față de bucătărie și pregătire pentru noi provocări;
Atitudine pozitivă și prietenoasă;
Plăcerea de a lucra în echipă.
Orientare și deschidere către client;
Responsabilitate și seriozitate;
Dinamism și proactivitate;
Flexibilitate și orientare către lucrul în echipă.
Posibilități de dezvoltare și oportunități de promovare;
Angajarea persoanelor fără experiență;
Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;
Condiții bune de muncă;
Salariu stabil și achitat în termen.
Trebuie să fii organizat și punctual;
Utilizarea calculatorului să nu însemne un impediment pentru tine;
Prin profesionalismul tău să contribui la menținerea imaginii și bunei reputații a companiei;
Managementul activităților operaționale ale grupului de magazine alocat;
Se asigură de aplicarea politicilor și procedurilor companiei în magazine și urmărește respectarea lor;
Supervizează și are responsabilitatea respectării regulamentului de ordine interioară:
Se asigură de respectarea regulilor de siguranță alimentară;
Urmărește, îndrumă și pregătește în permanență conducerea magazinelor în executarea sarcinilor zilnice având drept scop creșterea vânzărilor și reducerea costurilor;
Prevenirea sau reducerea pierderilor cunoscute și necunoscute;
Analizează rapoartele operaționale periodice de performanță ( săptămânale / lunare ) având drept scop identificarea măsurilor operaționale sau comerciale ce trebuiesc aplicate pentru eficientizarea anumitor procese în magazine, creșterea veniturilor, reducerea pierderilor, reducerea costurilor sau creșterea profitabilitatii;
Analizează magazinele alocate din punct de vedere competițional, demografic și comportament client și propune măsuri specific comerciale și de marketing;
Coordonează și urmărește aplicarea politicilor comerciale și de merchantizare în magazine;
Supervizează respectarea aplicării în timp util a planogramelor și altor plasări de produse;
Acordă suport echipei de deschidere în proiectele de expansiune a rețelei;
Asigură legătură și canalele de comunicare dintre magazine și sediul central / depozit;
Ajută la rezolvarea problemelor ( tehnice/comerciale/financiare/contabile/resurse umane/operaționale care afectează activitatea, productivitatea sau eficiența magazinelor);
Managementul resurselor umane din zona alocată - se implică la nivel decizional în procesul de recrutare și selecție (intern și extern ) în cazul pozițiilor manageriale din magazine conform cerințelor companiei;
Oportunitati de dezvoltare in cariera, intr-un mediu dinamic;
Pachet atractiv de beneficii: salariu motivant; bonusuri / prime in concordanta cu indeplinirea obiectivelor stabilite.
Nivel de studii: studii superioare;
Experiență: de preferat, minim 3 ani anterior intr-o pozitie de conducere in domeniul Vanzari, Operational sau Comercial
Bune cunoștințe operare PC: Outlook, Excel, Word, MS PowerPoint;
Experienta in coordonare echipa;
Excelente abilitati de comunicare, relationare;
Orientare spre client;
Orientare spre rezultate;
Capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune;
Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor;
Permis auto-categoria B
Locul de trai: Chișinău, Ungheni sau Strășeni;
Disponibilitate pentru deplasări frecvente la filialele din țară.
Analiza stocurilor existente și efectuarea comenzilor;
Gestionarea procesului de achiziție;
Menținerea relațiilor cu furnizorii actuali și dezvoltarea noilor colaborări;
Pregătirea documentației necesare serviciului de import;
Organizarea activității de livrare a mărfurilor către depozitul central.
Pachet salarial motivant;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu și în continuă dezvoltare;
Dezvoltarea personală și profesională;
Studii superioare finisate;
Experiență în domeniu cel puțin 2 ani;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel), programe Baza de Date;
Elaborarea conceptelor și a designului grafic pentru publicitatea tiparita, interioara, exterioara, social media;
Pregătirea machetelor pentru tipar offset, tipar digital și web;
Coordonarea producerii materialelor de tipar;
Oportunitatea de dezvoltare profesională și personală;
Pachet salarial motivant;
Un sistem de management modern.
Cunoașterea profesională a programelor grafice Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Corel Draw;
Experiența de lucru în calitate de designer graphic, minim un an;
Gândire creativă, simț estetic, imaginație;
Prezentarea portofoliului cu lucrările realizate până în prezent;
Vei gestiona categoriile de produse atribuite;
Vei menține relația cu furnizorii și/ sau producătorii pentru a fi la curent cu ultimele produse și tehnologii dezvoltate de către aceștia;
Vei elabora și livra rapoarte precise cu informații cheie privind evoluția portofoliului;
Vei fi la curent cu tendințele pieței și a activității concurente într-un ritm rapid, pentru a ajuta indentificarea de noi oportunități, precum și modificări ale ofertei existente;
Vei asista la planul de achiziții pe baza prognozei de vânzări și a campaniilor desfășurate;
Vei comunica cu Departamentul de Marketing cu privire la lansări de produse noi și promoții.
Oportunitatea de dezvoltare profesională și personală;
Pachet salarial motivant;
Un sistem de management modern.
Să deții studii superioare în domeniu;
Să stăpânești programele MS Office;
Să ai experiență în comerț;
Să ai spirit organizatoric, abilități de planificare și prioritizare, precum și inițiativă proprie;
Să deții abilitiăți de comunicare bine dezvoltate și abilități de lucru în echipă.
Pachet salarial atractiv;
Asigurare cu uniformă.
Persoană serioasă și muncitoare;
Punctualitate și seriozitate.
Primirea și eliberarea produselor;
Evidenţa stocurilor;
Menţinerea ordinii si curăţeniei la locul de lucru.
Studii medii;
Cunoaşterea limbii române şi ruse (vorbire);
Experiența într-un post similar, prezintă un avantaj;
Pregătirea comenzilor de marfă pentru magazine
Lucru în schimburi
Prânz gratuit
Salariu motivant și achitat în termen