0
Suntem pаsionаți de ceeа ce fаcem, responsаbili și prietenoși. Lа Linellа, oаmenii sunt mereu în centrul аtenției, de аceeа аcordăm o importаnță deosebită аngаjаților noștri, punându-le lа dispoziție toаte resursele necesаre pentru cа ei să se dezvolte profesionаl în cаdrul compаniei.
Credem în promisiuneа pe cаre o fаcem zilnic clienților Linella și аstа ne motiveаză să fim cei mаi buni. Ce căutăm? Colegi pe măsură, colegi cа tine!
Hаi și tu în echipа noаstră!
Sună la 061000041 sau aplică la job@linella.md
Colectiv prietenos
Tehnologii avansate
Uniformă gratuită
Lucru în apropierea casei
Condiţii bune de lucru
Posibilitatea de a avansa în carieră
Posibilitatea de a fi promovat
Siguranţă şi stabilitate
Respectarea tuturor normelor din Codul Muncii
Oportunitatea să îți realizezi scopurile;
Un loc de muncă stabil;
Un mediu de lucru provocator;
Posibilități de dezvoltare profesională.
Cunoașterea profesionistă a aplicațiilor grafice Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Corel Draw;
Elaborarea conceptelor și a designului grafic pentru publicitatea tipărită, interioară, exterioară, social media;
Pregătirea machetelor pentru tipar offset, tipar digital și web;
Coordonarea producerii materialelor de tipar;
Experiență de lucru în calitate de designer grafic, minim un an;
Gândire creativă, simț estetic, imaginație;
Respectarea deadline-urilor.
Management operațional al Coffee Corner din incinta magazinelor Linella;
Planificarea bugetului pentru cafenele, realizarea obiectivelor bugetare și planului de vânzări;
Asigurarea conformității cu standardele, instrucțiunile, politicile, reglementările de siguranță a produselor alimentare și legislația din RM;
Managementul personalului;
Asigurarea implementării programelor de marketing aprobate;
Asigurarea fluxului documentar.
Salariu competitiv și beneficii atractive;
Oportunitatea de a fi implicat în dezvoltarea unei afaceri de succes în industria cafelei;
Mediu de lucru interesant în care vă veți dezvolta atât profesional cât și personal.
Cunoașterea și respectarea tuturor regulilor, standardelor sanitare legate de HORECA;
Experiență în funcții de conducere în vânzări și HORECA minim 2 ani;
Abilități în planificare și analiză;
Abilități de comunicare și calități de lider dezvoltate;
Cunoașterea avansată MS Office;
Cunoștințe despre cafea și despre băuturile din cafea (Coffee Corner).
Controlul și evaluarea activității magazinului;
Organizarea lucrului în echipă;
Gestionarea proceselor de vânzări în cadrul magazinului aflat în responsabilitate;
Responsabil pentru imaginea și aspectul magazinului;
Îndeplinirea planului de vânzări;
Reducerea la minimum a pierderilor și respectarea proceselor comerciale.
Salariu + bonusuri;
Training de inițiere;
Un loc de muncă stabil;
O experiență unică de învățare și dezvoltare profesională;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Studii superioare;
Experiență în funcție de conducere minim 1 an;
Experiență în vânzări prezintă un avantaj;
Utilizator PC: cunoștințe Excel, MS Office;
Cunoașterea perfectă a limbilor română și rusă.
Abilități avansate de comunicare verbală, nonverbală și instruire;
Abilități de soluționare a problemelor și gestionare a conflictelor;
Abilități bune de organizare și planificare;
Controlul și evaluarea activității magazinului;
Organizarea activității magazinului în vederea atingerii obiectivelor de vânzări și performanțelor echipei;
Aplicarea și urmărirea respectării procedurilor operațional-comerciale;
Asigurarea structurii optime de personal necesară activității magazinului în condiții de eficiență.
Oportunitatea să îți realizezi scopurile;
Un loc de muncă stabil;
Un mediu de lucru provocator;
Posibilități de dezvoltare profesională și personală;
Studii superioare finisate;
Experiență în comerț sau gestionarea unei echipe.
Orientare și deschidere către client;
Responsabilitate și seriozitate;
Dinamism și proactivitate;
Flexibilitate și orientare către lucrul în echipă.
Posibilități de dezvoltare și oportunități de promovare;
Angajarea persoanelor fără experiență;
Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;
Condiții bune de muncă;
Salariu stabil și achitat în termen.
Îndeplinirea corectă a sarcinilor specifice fiecărui post;
Cunoașterea și promovarea produselor comercializate în cadrul rețelei;
Răspunderea tuturor solicitărilor venite din partea clienților privind detalii despre produse, prețuri, etc.;
Contribuirea la asigurarea unei imagini plăcute a companiei;
Asigurarea ordinii și curățeniei spațiului de lucru;
Manifestarea de amabilitate și promptitudine în relația cu clienții.
Salariul competitiv;
Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;
Posibilități reale de dezvoltare profesională și oportunități de promovare;
Programe de instruire și inducție în companie.
Experiența în domeniu este obligatorie;
Plăcerea de a lucra în echipă;
Pasiune față de bucătărie și pregătirea pentru noi provocări
Condiții bune de muncă și stabilitate;
Salariu motivant;
Pachet social garantat (angajare oficială, concediu anual plătit, buletin de boală achitat);
Prânz gratuit.
Pasiune față de bucătărie și pregătire pentru noi provocări;
Atitudine pozitivă și prietenoasă;
Plăcerea de a lucra în echipă.
Orientare și deschidere către client;
Responsabilitate și seriozitate;
Dinamism și proactivitate;
Flexibilitate și orientare către lucrul în echipă.
Posibilități de dezvoltare și oportunități de promovare;
Angajarea persoanelor fără experiență;
Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;
Condiții bune de muncă;
Salariu stabil și achitat în termen.
Pachet salarial atractiv;
Asigurare cu uniformă.
Persoană serioasă și muncitoare;
Punctualitate și seriozitate.
Primirea și eliberarea produselor;
Evidenţa stocurilor;
Menţinerea ordinii si curăţeniei la locul de lucru.
Studii medii;
Cunoaşterea limbii române şi ruse (vorbire);
Experiența într-un post similar, prezintă un avantaj;
Pregătirea comenzilor de marfă pentru magazine
Lucru în schimburi
Prânz gratuit
Salariu motivant și achitat în termen