0

Coșul meu 0 MDL

0

Regiunea Dvs.: Băcioi
Serviciu suport magazin online: +373 3000 1515
Supermarket online
Coșul meu 0 MDL

0

Cariera ta la Linella

Suntem pаsionаți de ceeа ce fаcem, responsаbili și prietenoși. Lа Linellа, oаmenii sunt mereu în centrul аtenției, de аceeа аcordăm o importаnță deosebită аngаjаților noștri, punându-le lа dispoziție toаte resursele necesаre pentru cа ei să se dezvolte profesionаl în cаdrul compаniei.

Credem în promisiuneа pe cаre o fаcem zilnic clienților Linella și аstа ne motiveаză să fim cei mаi buni. Ce căutăm? Colegi pe măsură, colegi cа tine!

Hаi și tu în echipа noаstră!

Sună la 061000041 sau aplică la job@linella.md 

DE 20 ANI SUCCESUL LINELLA PORNEȘTE DE LA OAMENI!

Beneficii de a lucra la Linella

Colectiv prietenos

Tehnologii avansate

Uniformă gratuită

Lucru în apropierea casei

Condiţii bune de lucru

Posibilitatea de a avansa în carieră

Posibilitatea de a fi promovat

Siguranţă şi stabilitate

Respectarea tuturor normelor din Codul Muncii

Posturi vacante

Designer grafic

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Elaborarea conceptelor și a designului grafic pentru publicitatea tiparita, interioara, exterioara, social media;

Pregătirea machetelor pentru tipar offset, tipar digital și web;

Coordonarea producerii materialelor de tipar;

Garantăm angajaților:

Oportunitatea de dezvoltare profesională și personală;

Pachet salarial motivant;

Un sistem de management modern.

Cerințe:

Cunoașterea profesională a programelor grafice Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Corel Draw;

Experiența de lucru în calitate de designer graphic, minim un an;

Gândire creativă, simț estetic, imaginație;

Prezentarea portofoliului cu lucrările realizate până în prezent;

Analist financiar

Mai multe detalii

Grafic de lucru
Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Verifici acuratețea tranzacțiilor și rapoartelor financiare la închiderea de lună;

Analizezi rapoartele lunare financiare și să le comunici echipei de management;

Analizezi costurile la nivel de centre de cost, vânzările și profitabilitatea centrelor de profit;

Efectuezi analiza variațiilor actuale față de buget și să identifici împreună cu departamentele măsuri pentru respectarea bugetului;

Contribuila identificarea oportunităților de eficientizare a proceselor financiare;

Contribui la implementarea și menținerea sistemului de control intern în organizatie;

Garantăm angajaților:

Pachet salarial motivant;

Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu și în continuu dezvoltare;

Dezvoltare personală și profesională.

Cerințe:

Studii superioare în domeniul economic: obligatoriu;

Experiență relevantă în domeniul financiar minim 3 ani din care minim 1 an în control financiar;

Cunoștinte avansate Excel;

Organizare, responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză, gândire critică;

Abilități de comunicare și lucru în echipă;

Atenție distributivă, capacitate ridicată de sinteză, promtitudine;

Atenție sporită la detalii;

Dorință de autodezvoltare și perfecționare;

Manager Categorie Superior (Non Food)

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Vei gestiona categoriile de produse atribuite;

Vei menține relația cu furnizorii și/sau producătorii pentru a fi la curent cu ultimele produse și tehnologii dezvoltate de către aceștia;

Vei elabora și livra rapoarte precise cu informații cheie privind evoluția portofoliului;

Vei fi la curent cu tendințele pieței și a activității concurente într-un ritm rapid, pentru a ajuta identificarea de noi oportunități, precum și modificări ale ofertei existente;

Vei asista la planul de achiziții pe baza prognozei de vânzări și a campaniilor desfășurate;

Vei comunica cu Departamentul Marketing cu privire la lansări de produse noi și promoții.

Garantăm angajaților:

Oportunitatea de dezvoltare profesională și personală;

Pachet salarial motivant;

Un sistem de management modern.

Cerințe:

 Să deții studii superioare în domeniu;

Să stăpânești programele MS Office și, în caz ideal, UAMenu;

Să ai experiență în comerț;

Să ai spirit organizatoric, abilități de planificare și prioritizare, precum și inițiativă proprie;

Să deții abilități de comunicare bine dezvoltate și lucrați bine în echipă.

Contabil (oficiul central)

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Evidența mijloacelor fixe;

Evidența operațiunilor de import;

Rapoarte statistice;

Evidența serviciilor de locațiune/sublocațiune.

Garantăm angajaților:

Pachet salarial motivant;

Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu și în continuu dezvoltare;

Dezvoltarea personală și profesională.

Cerințe:

Evidența mijloacelor fixe;

Evidența operațiunilor de import;

Rapoarte statistice;

Evidența serviciilor de locațiune/sublocațiune.

Șef depozit

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Coordonarea, organizarea și verificarea gestionării precise a stocurilor, a activității de manipulare a mărfurilor;

Organizarea activităților din depozit: recepție, punere în stoc, aprovizionare locații, verificarea și consolidarea comenzilor;

Monitorizarea încărcării mijloacelor de transport, etichetarea și împachetarea specială;

Coordonarea și evaluarea activității personalului din subordine, conform standardelor companiei.

Garantăm angajaților:

Oportunitatea să îți realizezi scopurile;

Un loc de muncă stabil;

Un mediu de lucru provocator;

Posibilități de dezvoltare profesională.

Cerințe:

Studii medii/superioare;

Experiență pe un post similar;

Experiență anterioară în coordonarea unei echipe;

Bune cunoștințe de operare PC;

Foarte bune capacități de planificare, organizare și control.

Operator în departamentul prețuri și baza de date

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Redactarea pozițiilor noi în sistemul informatic al companiei;

Actualizarea datelor pentru produsele listate;

Modificarea în sistem a prețurilor de achiziție și vânzare;

Arhivarea corespunzătoare a documentelor specifice activității.

Garantăm angajaților:

Un loc de muncă stabil;

Pachet salarial atractiv: salariu motivant și achitat la timp;

Un mediu de lucru provocator;

Lucru într-o echipă dinamică și în plină dezvoltare.

Cerințe:

Studii medii/ superioare în domeniul economic sau informatic;

Cunoștințe de operare PC și a pachetului Microsoft Office, în special Excel;

Experiență de minim 1 an într-o poziție similară (Logistica, Distribuție, Achiziții, Introducere date, etc.) în domeniul FMCG;

Cunoașterea limbilor: română, rusă, engleză (prezintă avantaj);

Orientare către rezultate și dezvoltare profesională;

Organizare și atenție la detalii, spirit analitic și responsabilitate;

 

Manager magazin Cantemir

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Controlul și evaluarea activității magazinului;

Organizarea activității magazinului în vederea atingerii obiectivelor de vânzări și performanțelor echipei;

Aplicarea și urmărirea respectării procedurilor operațional-comerciale;

Asigurarea structurii optime de personal necesară activității magazinului în condiții de eficiență.

Garantăm angajaților:

Oportunitatea să îți realizezi scopurile;

Un loc de muncă stabil;

Un mediu de lucru provocator;

Posibilități de dezvoltare profesională și personală.

Cerințe:

Studii superioare finisate;

Experiență în comerț sau gestionarea unei echipe. 

Manager magazin Cahul

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Controlul și evaluarea activității magazinului;

Organizarea activității magazinului în vederea atingerii obiectivelor de vânzări și performanțelor echipei;

Aplicarea și urmărirea respectării procedurilor operațional-comerciale;

Asigurarea structurii optime de personal necesară activității magazinului în condiții de eficiență.

Garantăm angajaților:

Oportunitatea să îți realizezi scopurile;

Un loc de muncă stabil;

Un mediu de lucru provocator;

Posibilități de dezvoltare profesională și personală;

Cerințe:

Studii superioare finisate;

Experiență în comerț sau gestionarea unei echipe. 

Manager magazin Peresecina

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Controlul și evaluarea activității magazinului;

Organizarea activității magazinului în vederea atingerii obiectivelor de vânzări și performanțelor echipei;

Aplicarea și urmărirea respectării procedurilor operațional-comerciale;

Asigurarea structurii optime de personal necesară activității magazinului în condiții de eficiență.

Garantăm angajaților:

Oportunitatea să îți realizezi scopurile;

Un loc de muncă stabil;

Un mediu de lucru provocator;

Posibilități de dezvoltare profesională și personală.

Cerințe:

Studii superioare finisate;

Experiență în comerț sau gestionarea unei echipe. 

Manager magazin Vulcănești

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Controlul și evaluarea activității magazinului;

Organizarea activității magazinului în vederea atingerii obiectivelor de vânzări și performanțelor echipei;

Aplicarea și urmărirea respectării procedurilor operațional-comerciale;

Asigurarea structurii optime de personal necesară activității magazinului în condiții de eficiență.

Garantăm angajaților:

Oportunitatea să îți realizezi scopurile;

Un loc de muncă stabil;

Un mediu de lucru provocator;

Posibilități de dezvoltare profesională și personală.

Cerințe:

Studii superioare finisate;

Experiență în comerț sau gestionarea unei echipe. 

Manager magazin Cricova

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Controlul și evaluarea activității magazinului;

Organizarea activității magazinului în vederea atingerii obiectivelor de vânzări și performanțelor echipei;

Aplicarea și urmărirea respectării procedurilor operațional-comerciale;

Asigurarea structurii optime de personal necesară activității magazinului în condiții de eficiență.

Garantăm angajaților:

Oportunitatea să îți realizezi scopurile;

Un loc de muncă stabil;

Un mediu de lucru provocator;

Posibilități de dezvoltare profesională și personală.

Cerințe:

Studii superioare finisate;

Experiență în comerț sau gestionarea unei echipe. 

Manager magazin

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Controlul și evaluarea activității magazinului;

Organizarea activității magazinului în vederea atingerii obiectivelor de vânzări și performanțelor echipei;

Aplicarea și urmărirea respectării procedurilor operațional-comerciale;

Asigurarea structurii optime de personal necesară activității magazinului în condiții de eficiență.

Garantăm angajaților:

Oportunitatea să îți realizezi scopurile;

Un loc de muncă stabil;

Un mediu de lucru provocator;

Posibilități de dezvoltare profesională și personală;

Cerințe:

Studii superioare finisate;

Experiență în comerț sau gestionarea unei echipe. 

Bucătar

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Garantăm angajaților:

Condiții bune de muncă și stabilitate;

Salariu motivant;

Pachet social garantat (angajare oficială, concediu anual plătit, buletin de boală achitat);

Prânz gratuit.

Cerințe:

Pasiune față de bucătărie și pregătire pentru noi provocări;

Atitudine pozitivă și prietenoasă;

Plăcerea de a lucra în echipă.

Revizor comercial (noapte)

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Efectuarea inventarierilor/ inspectărilor financiare în subdiviziunile companiei;

Garantăm angajaților:

Salariu motivant și achitat la timp;

Perspective de creștere în carieră;

Posibilitatea de a lucra într-o echipă ambițioasă și în continuă dezvoltare;

Grafic de lucru flexibil (3 nopți în săptămână).

 

Cerințe:

Studii superioare sau de specialitate;

Cunoașterea la nivel de utilizator a PC, Microsoft Office;

Experiența în domeniu prezintă un avantaj.

Casier în sala de comerț

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Îndeplinirea corectă a  sarcinilor specifice fiecărui post;

Cunoașterea și promovarea produselor comercializate în cadrul rețelei;

Răspunderea tuturor solicitărilor venite din partea clienților privind detalii despre produse, prețuri, etc.;

Contribuirea la asigurarea unei imagini plăcute a companiei;

Asigurarea ordinii și curățeniei spațiului de lucru;

Manifestarea de amabilitate și promptitudine în relația cu clienții.

Garantăm angajaților:

Salariul competitiv;

Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;

Posibilități reale de dezvoltare profesională și oportunități de promovare;

Programe de instruire și inducție în companie.

Vânzător produse alimentare

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Orientare și deschidere către client;

Responsabilitate și seriozitate;

Dinamism și proactivitate;

Flexibilitate și orientare către lucrul în echipă.

Garantăm angajaților:

Posibilități de dezvoltare și oportunități de promovare;

Angajarea persoanelor fără experiență;

Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;

Condiții bune de muncă;

Salariu stabil și achitat în termen.

Administrator sală de comerț

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Orientare și deschidere către client;

Responsabilitate și seriozitate;

Dinamism și proactivitate;

Flexibilitate și orientare către lucrul în echipă.

Garantăm angajaților:

Posibilități de dezvoltare și oportunități de promovare;

Angajarea persoanelor fără experiență;

Posibilitatea de a lucra în proximitatea domiciliului;

Condiții bune de muncă;

Salariu stabil și achitat în termen.

Șef Secție Aprovizionare

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Participi la elaborarea bugetului conform strategiei  comerciale, pentru categoriile din subordine;

Coordonezi echipe de achiziții pentru diferite categorii de mărfuri;

Asiguri dezvoltarea, îmbunătățirea sistemelor și respectarea proceselor de lucru;

Monitorizezi activitatea și participi la execuția obiectivelor,

Asiguri suport pentru dezvoltarea echipelor din subordine;

Analizezi rezultatele și propui soluții de îmbunătățire;

Ești la curent cu tendințele pieței și a activității concurente într-un ritm rapid, pentru a ajuta identificarea de noi oportunități, precum și modificări ale ofertei existente;

Identifici oportunități și acționezi în mod activ pentru implementarea acestora;

Participi la evaluarea și selecția sortimentului, respectiv a furnizorilor,

Participi la negocieri cu partenerii cheie, alături de managerii responsabili;

Garantăm angajaților:

Oportunitatea de dezvoltare profesională și personală;

Pachet salarial motivant;

Un sistem de management modern.

Cerințe:

Studii superioare finisate;

Experiență de minim 3 ani în activitatea de aprovizionare și în retail;

Dorința de autodezvoltare și perfecționare;

Resposanbilitate, seriozitate, corectitudine;

Capacitate de planificare și prioritizare, repsectarea deadline-urilor;

Capacitatea de a forma, organiza și dezvolta echipa de aprovizionare;

Capacitate excelentă de negociere, comunicare și cooperare, rezistență la presiune;

Abilități de relaționare și găsire soluții în situații neprevăzute;

Cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office- Excel, Word, PowerPoint, Outlook;

Cunoașterea limbii engleze- prezintă un avantaj;

Manager de categorie

Mai multe detalii

Grafic de lucru
Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Vei gestiona categoriile de produse atribuite;

Vei menține relația cu furnizorii și/ sau producătorii pentru a fi la curent cu ultimele produse și tehnologii dezvoltate de către aceștia;

Vei elabora și livra rapoarte precise cu informații cheie privind evoluția portofoliului;

Vei fi la curent cu tendințele pieței și a activității concurente într-un ritm rapid, pentru a ajuta indentificarea de noi oportunități, precum și modificări ale ofertei existente;

Vei asista la planul de achiziții pe baza prognozei de vânzări și a campaniilor desfășurate;

Vei comunica cu Departamentul de Marketing cu privire la lansări de produse noi și promoții. 

Garantăm angajaților:

Oportunitatea de dezvoltare profesională și personală;

Pachet salarial motivant;

Un sistem de management modern.

Cerințe:

Să deții studii superioare în domeniu;

Să stăpânești programele MS Office;

Să ai experiență în comerț;

Să ai spirit organizatoric, abilități de planificare și prioritizare, precum și inițiativă proprie;

Să deții abilitiăți de comunicare bine dezvoltate și să lucrați bine în echipă.

Contabil

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Să menții evidența mijloacelor fixe și a OMVSD în cadrul entității și inventarierea acestora;

Să menții evidența transporturilor și a foilor de parcurs, casarea combustibilului;

Să menții evidența investițiilor în mijloace fixe;

Să elaborezi acte de verificare cu furnizorii de mijloace fixe.

Garantăm angajaților:

Pachet salarial motivant;

Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu și în continuu dezvoltare;

Dezvoltare personală și profesională.

Cerințe:

Studii colegiale/ superioare în domeniul financiar sau contabil;

Experință de cel puțin 2 ani într-o funcție similară;

Abilități de lucru cu MS Office (Excel, Word ș.a.)

Cunoașterea programei Universal Accouting constituie un avantaj;

Organizare și atenție la detalii, spirit analitic și responsabilitate;

Persoană activă, cu abilități de colaborare în echipă.

Electrician

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Asigurarea funcționării fără întrerupere a echipamentelor electrice, repararea și întreținerea acestora;

Montarea echipamentelor electrice, instalarea rețelelor de alimentare cu energie electrică;

Montarea instalațiilor electrice, comutația și racordarea panourilor;

Instalarea corpurilor de iluminat de orice modificație, întrerupătoarelor și cutiilor de distribuție.

Cerințe:

Studii medii de specialitate, studii tehnice;

Experiență profesională;

Cunoaşterea limbilor română/ rusă;

Posedarea abilităţilor de lucru în echipă;

Abilități de comunicare, organizare, inițiativă, spirit analitic, gândire logică.

Recepționer mărfuri

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Obligațiuni:

Primirea și eliberarea produselor;

Evidenţa stocurilor;

Menţinerea ordinii si curăţeniei la locul de lucru.

Garantăm angajaților:

Studii medii;

Cunoaşterea limbii române şi ruse (vorbire);

Experiența într-un post similar, prezintă un avantaj;

Femeie de serviciu

Mai multe detalii

Trimiteți cererea

Garantăm angajaților:

Pachet salarial atractiv;

Asigurare cu uniformă.

Cerințe:

Persoană serioasă și muncitoare;

Punctualitate și seriozitate.

Produsul a fost adăugat cu succes